28 Ağu 2008

EmreZeytin.com - Blog Tanıtımı


Bu Blog Tanıtım projemi bir türlü rayına oturtamadım. Ama bundan sonra 2-3 günde bir bu tanıtımları gerçekleştiricem. Bu sefer ki Tanıtıma Değer Blog olarak EmreZeyin'i seçtim.

Her ne kadar kendisine Blogunun Tasarımı konusunda memnun olmadığımı söylesem de, O yine bildiğini okuyor malasef :)

Şimdi diceksiniz ki, E madem Tasarım fiyakalı değil neden ozaman tanıtıma değer blog diyorsun ?

Hemen cevabımı yapıştırayım; Tasarım yönünden bana göre daha çok çalışılması gerekiyor fakat İçerik yönünden zevkli ve bilgilendirici olduğu için Tanıtıma Değer diye düşündüm. Ne demişler Göz görmeyince Gönül katlanırmış (Ne alakaysa Artık).

Emre arkadaşım genç yaşına rağmen Web bilgisi yerinde olan ve bu yolda ilerleyen bir Nefer olarak görüyorum. Tabi bu teorimi destekleyecek yazılara sahip Emre :)

Her ne kadar "Kafasına göre takılan blog" Sloganıyla hareket etsede, bana göre öyle çokda kafasına göre iş yapan biri değil :)

Özellikle Blogger Eklentileriyle ilgili yazılarını takip ediyorum. Ama ona tavsiyem, bu bilgilerini Resimli anlatımlarla güçlendirmesi ve daha fazla görsellik eklemesi..

Çünkü benim düşünceme göre Anasayfadaki son yazıların en az birinde Görsellik niteliği taşıyan; Resim, Gif yada Video olması gerekiyor :)

Ama neyseki yazılarını kısa tutarak, bu açığını kapatıyor.

Şimdilik bu kadar söyleceklerim. Ama daha fazlası için gidin görün bu Blogu diyorum, Okadar :)

Emre Zeytin'in Bloguna Buradan Ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...