28 Ağu 2008

Toplistlere Site Eklemek ve Hit Kazanmak

Arkadaşlar şimdi size Toplistlere neden site eklememiz gerektiğini açıklıyacağım:

DüşünGeç Farkıyla..

Yeni bir site yada Blog kurdunuz ve bunun Google tarafından daha çabuk farkedilmesini istiyorsanız aşağıdaki önerdiğim Toplistlere sitenizi kayıt ettirebilirsiniz:

Zirve100 Pagerank Değeri 4

Favorisiteler Pagerank Değeri 4

Hitturk Pagerank Değeri 3

KralToplist Pagerank Değeri 3

Toplistim Pagerank Değeri 3

Yukarıda gördüğünüz gibi önerdiğim Toplistlerin Pagerank değerlerini de yanında eşantiyon olarak vermedim tabiki :)

Bu yüksek pageranklı toplistler sayesinde siteniz değer kazanacaktır ve bu Toplistlerden sitenize Ziyaretçi gelecektir.

Bunun için tek yapmanız gereken verdiğim adreslerden "Site Ekle" diyerek sitenizi kayıt ettirmek. Tabi karşılık olarak sitenize bir kod eklenmesi istenebilir.

Unutmayın ki herşeyin fazlası zarar olduğu gibi Toplist'inde fazlası zarar :) Şimdilik bu 5 Toplist işinizi görecektir. Bir sonraki yazımda sitenizi yada Blogunuzu eklemeniz gereken kaliteli Dizinleri göstericem.

Kolay Gelsin.

2 yorum:

  1. sağol dostum çok işime yarıyacak :)

    YanıtlaSil
  2. Açıköğretim,Aofclub,Aöf Sınav Soruları, Aof Ders Notları,Acikogretim, Açıköğretim AraSınav Soruları,Aöf,Aof,Açıköğretim Final Sınavları

    www.aofmerkez.com

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...