30 Ağu 2008

Ümit Özat Karlsruhe - Köln Maçında Fenalaştı

Bugün geç kalktığım kahvaltıda Gün Ortası haberlerine yetiştim. Tam masadan kalkıcakken baktım Ümit Özat Maçta Fenalaştı diye bir haber var.
Tabi hemen sesini açtım ve televizyonun tam önüne oturdum. Maçta nasıl yere yığıldığını gösteriyordu Ümit'in..

Yerdeki halini görünce tüylerim diken diken oldu yahu, hele gözleri falan kaymıştı kamera zoom yaptığında..

Birde Baktım Mondragon eldivenlerini ısıra ısıra ağlıyordu. Daum bile gözyaşlarını tutamıyordu..

Onları öyle görünce boğazımda birşeyler düğümlendi valla..

Ümit Özat Ambulans ile hastaneye kaldırılken maç durmuştu ve herkes yapılacak mutlu haberin anonsunu bekliyordu..

Neyse ki Ümit Özat'ın bilincinin yerine geldiğine dair bir açıklama yapıldı anons ile ve stad'dan alkış sesleri yükseldi.

İyi ki o maçı canlı izlememişim. Büyük geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum Ümit Abimize, Hala Fenerbahçe'lilerin Kalbindesin..

1 yorum:

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...