31 Ağu 2008

Video'lu Html Anlatımı - Webmaster Araçları

Herzaman söylediğim gibi Blog yazmaya 1.5 yıl önce falan başlamıştım. Tabi ozaman "Çömez" diye tabir ettiğimiz bir haldeydim :)

Blog yazarken bir yandan da Tema ile oynamaya başladım. Baktım işler sarpa sarıyor, dedim bari bir Html dersleri veren site bulup bu işin en azından yapılışını görim...

Sadece yazı tarzında anlatımlar vardı. Doğal olarak oda bana çok bir fayda sağlamadı ve bende Video'lu anlatımlar aramaya başladım. Neyseki Netogretim.com'u bulmuştum...

Html ile ilgili yanlış hatırlamıyorsam 5-6 tane ders video'su vardı. Hepsini tek tek indirip dikkatlice izledim. Sonra hazır olan Şablonum üzerinde bu bilgilerle oynamalar yaptım. Temayı boza boza bugünlere geldim çok şükür :)

Buradan siteye giriş yaparak Üye olun ve öğrenmeye başlayın. Video ve döküman arşivine sahip bir site olduğu için size çok faydası olacaktır.

Tabiki sadece Html dersleri yok :) Birçok kodlama ile ilgili arşivler var.

Umarım işinize yarayacaktır.

1 yorum:

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...