28 May 2010

Ağız Yaraları Nasıl Geçer ?

Ağız yaraları nasıl geçer isterseniz bunun hakkında güzel bir açıklamalı bilgi verelim. Ağız yaralarına sebep olan en temel nedenlerden biri aft'tır. Peki aft'ın tanımı nedir ve tedavisi nasıl yapılır. Ağız yaraları nasıl geçer ve aft hakkında detaylı bilgi için yazıya devam edelim.

Aft Nedir ?

Dilde, damakta ve dudakta oluşan ve biçimi çember şeklinde olan yaralardır. İlk günlerde yanıcı sonra ki zamanlarda ise şiddetli şekilde ağrıyan bir tür enfeksiyondur.

Aftın Nedenleri ?

Stres, travma ve asitli yiyecekler başlıca nedenlerdendir ve daha tam olarakta açıklanamamaktadır.

Aft Tedavisi

Kenacort-A orabase türü ilaçlar kullanılmaktadır. Eğer ağrı aşırılaşmaya başladıysa yaranın üzerine bir asprin koyulunca ağrı hafifler (yutmayın). Uzun süreli ağrılarda ise mutlaka hekime başvurulmalıdır.

1 yorum:

  1. Ağız içinde, diş diplerinde ve boğaz kısmında meydana gelen içi sulu ve beyaz kabarcıkların, yüzeysel yaraların geneline verilen ad olarak bulabildim tanımını. Benim ağzımda sürekli çıkıyordu ve bir dünya bitkisel ürün kullandım ama geçiyor sonrada tekrar çıkıyordu. Bir siteden gördüğüm tarifleri denedim ve yaklaşık 1 buçuk haftadır ağzımda yara çıkmıyoru çok mutluyum. Benim sorunumu çeken arkadaşlar varsa ve yasakda değilse sitenin linkini verim bakın. Ben 7. tarifi kullandım ve sonuç aldım bilginiz olsun arkadaşlar. Hepinize geçmiş olsun şimdiden.

    "http://www.bitkiselkitap.com/a-dan-d-ye/agiz-yarasi.html"

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...