4 Eyl 2009

Bugün Benim Dogum Günüm, Kelimeler Büyüyor Agzımda

Aslında doğum günü kutlamalarını saçma bulurum ama yine de kendime torpil geçeyim dedim :)

Tam tamına 20 yaşına basmış bulunuyorum efendim. Acı tatlı pekçok hatırayı geride bırakarak tam 20 yılı devirmiş bulunuyorum. Meğer ne büyük iş başarmışız. Bu ülkede 20 yıl yaşamak kolay değil :)

Neyse ben sevmem bu tür konuşmaları... Oyüzden en iyisi mi siz şu saçma pastadan bir dilim alıp arkaya doğru ilerleyin. Kalabalıktan hoşlanmam çünkü :) Tipik Başak burcu napalım, idare ediceksiniz artık...

14 yorum:

  1. Tabuhanım, doğum günün kutlu olsun. Daha nice seneler inşallah. Bir gün olurda beraber olursak söz hediyeni verecem :) Artık bir gazoz ısmarlarız :))

    YanıtlaSil
  2. @Recebim, çok naziksin valla :)

    @Teknomobi, hocam sağolun ;)

    @Erhan, sağol kardeşim hepberaber..

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun , nice senelere sevdiklerinle girmen dileğiyle ...

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere!

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün kutlu olsun Tabuhan :) Nice 20 li yaşlara

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim herkese :)

    YanıtlaSil
  7. Nice yıllara kardeşim.Doğum günün kutlu olsun.Biraz geç kaldım yorum yazmak için kusura bakma...

    YanıtlaSil
  8. Doğum gününüz kutlu olsun.Nicee sağlıklı,mutlu,huzurlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. @akunsacan, eyvallah sağolasın.

    @kamikaze, inşallah efendim hepberaber :)

    YanıtlaSil
  10. Geç oldu ama yine de kutlayım dedim. 20. yaş günün için GEÇMİŞ olsun dilerimi iletirim. Malesef ki yavaş yavaş gerçek yaşam başlıyor:) Allah yardım etsin bundan sonraki hayatnda ne diyelm, sağlık mutluluk seninle olsun:)

    YanıtlaSil
  11. @Kemal Onur, teşekkür ederim. İyi dileklerin senide görsün inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. Doğum günün kutlu olsun!Nice mutlu yıllara...

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...