30 Eyl 2009

Depresyon Nöbeti...

Uyarı:Hiç bir edebi özelliği olmayan bu yazıyı okumadan önce bidaha düşünün.Duyguların hiç bir engel tanımadan kalemden sızması.



Kül tablasına dönmüş ciğerim.
İçiyorum, içiyorum.
Şarap değil aşkını içiyorum.
Gözünden ve özünden akan ab-ı revan'ı içiyorum
Çekiyorum, çekiyorum.
Kaderimi çekiyorum.
Seni istiyorum. Özlüyorum

Geceyi emziren gündüz
Karanlığı boğan aydınlık
Acizim ben
Aciz

Ruhuma dokunuyor gene
Hecelere boğuluyorum.
Ilık bir sis kaplıyor bedenimi.
Güneş sarıp sarmalıyor ellerimi.
Ve sonra kararıyor herşey.
Eskidi artık gözlerim.

Adın, ardından yokluğa 3 adım
Yalvarıyorum geceye, heceye, heeer şeye
Git Eeeeey! karanlık getir onu.
Dokunayım zülfüne
Edeble dokunayım tenine.

Allahım, Yeter bu acı
Belim çok ağrıyor.
Kalkamıyorum
Doğrulamıyorum.
Kolarımda binlerce sancı
Sarrılamıyorum yalnızlığa.

Bak dostum yine gece olmuş.
Hüzün hazana dönüyor.
Baykuş başladı gene türküye
Maviden siyaha bir doğuş başlıyor.

Saçmalık
Tamamen saçmalık.
Kalmadıki ruhum parçalansın.
Çek git Eeeey! Karanlık.
Ne Bu?
Neyin resmi bu?
Daha ne istiyorsun?
Ölüyümmü? Dirileyimmi?
Defol lanet tekerleme.
Ve ondan doğan bilmece.
Bu gece son...

Ey gece!
Nerelisin? Kimlerdensin?
Anlat şecereni.Tanıdk çıkarız belki.
Tırnklarmla derime desen çizmem belki.
Severim belki yarını.
Açarım umut bohçamı yıldızların üstüne.
Çıkarırım, küflü hayat ekmeğimi,
Biraz daha yerim belki ucundan.
Sonra gülerim belki.
Taşlaşmış yüz ifademi değiştiririm heralde.
Sonrada ağlarım yine.Yokluğuna.
Varlığıma armağan yokluğuma.
Ama hatır, bu anı yıllar önceydi.
Hafızam beni gene yanılttı.

Silerim yaşlarımı.
Kalkar yerimden kapatırım perdelerimi.
Evet, bir jilet.
Boyut önemli değil.Ucu keskin olsun yeter.
Hah, işte bu olur.
Kullanmayalı biraz paslıanmış.
Ama olsun.
Tetanoz olsam doktor cesedime aşı yapar heralde.

Sıyırıyorum kazağımın kolunu.
Kaldırıyorum, yıllarca doğrulmamış başımı.
Son nefesimi alıyorum bu hayattan.
İlk günkü gibi ciğer yakıcı.
Gene gülümsüyorum.
Gözlerim kapalı ama görüyorum.
Tüm bu anlamsızlığa gülüyorum.

Gözlerim şimdi açık.
Damarlarımdan akan ömrümü görmek istiyorum.
Ama Kalbimin emir verdiği boş midem uyarıyor beni.
Kasılarak tüm organlarıma işkence ediyor.
Onada gülümsüyorum.
Bekle canım az kaldı..
Son bir defa bakmak istiyorum yüzüne.

Eski kitaplığa doğru yürüyorum.
Evet, burda, buldum.
Şimdi resminle konuşur oldum
Bu sen misin.
Hayır bu benim.
Sen yokken ben nekadarda senle dolmuşum.
Sonra bir ses.
Sesszliğin sesi.
Kulaklarım yanıyor.
Ağlıyorum.

AllahüEkber, Allahü Ekber
AllahüEkber,Allahü Ekber
Eşhedüenla ilaheillallah
Eşhedüenla ilaheillallah
EşhedüenneMuhammeder-resülullah
EşhedüenneMuhammeder-resülullah
Hayyealas-salâh,hayyaalas-salâh
Hayyealal-felâh,hayyaalal-felâh
AllahüEkber,Allahü Ekber
Lâilahe illallah.


Ağlıyorum.Yine ağlıyorum.
Ağlamadığım kadar ağlıyorum.
Acıyorum Halime.
Kalbim Ağrıyor.
Ben ağlıyorum.
Ve son nefesimle, dizlerim üstüne yığılıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...