9 Eyl 2009

Gerçek Ask Beklemek midir?

Beni seviyor musun?
Arkadaşlığımız sana bir şey ifade etti mi?
Benden hoşlanıyor musun?
Seni sinirlendiriyor muyum?
Beni özlüyor musun? Telefonlarımı, maillerimi, mesajlarımı....???
Beni özlüyor musun?

Ben özlüyorum....
... sana ait olan herhangi bir şeyi özlemek doğru mudur bilemiyorum bu yüzden sana ve size soruyorum:

"BENİM CANIMI YAKAN, BENİMLE DALGA GEÇEN, ONUN İÇİN BELKİDE HİÇ BİR ŞEY İFADE ETMEDİĞİMİ BİLE BİLE BİR İNSANI ÖZLEMEK , ONU HER AN YANINDA İSTEMEK ADİL MİDİR.???????"


Ve cevap çok basit : eğer gerçek aşk ise!!!

Ama öyle mi?

Tabuhan Özçelik

4 yorum:

  1. insanı çelişkide bırakıyorsunuz =).Ana gerçekten seviyorsa insan içinde bi ümit beslemelidir.Bırak kimi sevdiğini.Seni sevmezse sevmesin, önemli değil.O içindeki büyük aşkla mutlu olmyı bilmeli insan...(gerçekten seviyorsa)

    YanıtlaSil
  2. Cevap basittir .Aşktır .Ancak o bir çırpıda söylenen kelime seni gururundan vazgeçirebiliyor .Benim başımda var bir tane sanki beni anlatmışın gibi olmuş .Yazı için çok teşekkürler .Sonuç olarak kızlar beklemeyi , naz yapmayı sever üstüne gidersen kazanırsın .Ben gidemiyorum ama onun farkındayım . :)

    YanıtlaSil
  3. Nolur bunun adı aşk olmasın! Ulen ben bunca yıldır bu şekilde aşık olmak için beklemedim be! Naptın tabuhan kardeş be, gecenin şu saatinde çiğerimi yaktın. Canın sağolsun...

    YanıtlaSil
  4. @ferop, bu kadar derine ineceğini bilseydim valla yayınlamazdım. Kusura bakma artık :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...