25 Eki 2009

Arka Siradakıler 25 Ekim Pazar Bölümü

Arka Sıradakiler Gamze
25 Ekim Pazar, yani bu akşam Fox Tv ekranlarında yayınlanacak olan Arka Sıradakilerin yeni bölümünde (88. Bölüm) müthiş sürprizler bizi bekliyor.

Şahsen televizyonda izlediğim tek dizi olan Arka Sıradakileri büyük bir keyif ile izliyorum. En azından lise yıllarıma geri dönüp, hatıralarımı canlandırıyorum. Hani lisedeyken hocalarımız hep derdi ya; "Çocuklar bu günlerinizi çok arayacaksınız" diye. İşte harbiden arıyorum. Ozamanlar "Boşver ya" diyip geçiştiriyorduk. Ama elimizden neyin kayıp gittiğini daha yeni anlıyorum. Ah gençliğim ah :)

Geçen haftaki bölümde en son Kemal Hoca gelmişti okula. Zaten orada bitirdiler heyecan olsun diye :) Bu haftaki bölümün fragmanını izleyince, Kemal Hoca kendi ağzıyla geri döndüğünü söylüyordu. Bakalım şu agresif ve disiplin canavarı Suna Hoca okuldan gönderilecek mi? Yoksa Kemal Hoca öğretmenlikten istifa edip, fazla oynak olan kuzeninin başında mı duracak? Az sonra! :)

İşte böyle. Büyük bir heyecanla yeni bölümün başlamasını bekliyorum. Yanınada sütsüz bir nescafede süper gider hani :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...