25 Eki 2009

Saatler Niye 1 Saat Geriye Alınıyor?

saatler geri alındıŞu yaz kış saatlerin geri veya ileri alınmasına uyuz oluyorum. Ne gerek var ki böyle şeylere...

Bak daha bugün saatler geri alındı ama benim dengem fazlasıyla bozuldu. Şu saatte hava kapkaranlık oldu. Birazdan da uyurum herhalde :)

Acaba diyorum erken mi alıyoruz saatleri geriye... Yoksa 2-3 hafta sonra mı almalıydık geriye?

Neyse ne, sonuçta bunu geri alacak değiller ya. Ama merak ediyorum acaba niye böyle birşey yapma ihtiyacı hissediyoruz?

Aslında cevabını internetten arasam bulurum ama gerçeklerle yüzleşmek istemiyorum :P Oyüzden bunun benim için hala bir sır olarak kalmasını istiyorum. Burada yazmamın amacıda sadece içimi dökmekti. Bu tarz kişisel problemlerim yok yani rahat olun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...