4 Eki 2009

G-data Yeni Nesil En Dijital Antivirüs Programınız !

Arkadaşlar en iyi antivirüs programı ne denildiginde sanki kaspersky die bağırdıgınızı duyar gibiyim (: ama degil! panda nod32 falanda degil ne symentec nede mcafe peki ne ?

Arkadaslar ingiliz bagımsız araştırmacılar bir alman sirketi olan G-data'nın en ıyı antıvirüs programı ilan etmis peki niyemi? Çünkü dünyada ki tüm baş belası virüslerin %99.9 tanıyormuş. Tabi bunu doğrulur derecesi tartışılır ama sonuçta diyorlar biz de sazan gibi atlayıp kuruyoz. (: En azından Nod32, Eset gibi programlar kullanan arkadaşların mutlaka kullanmaları gereken bir program. Kaspersky kullanan arkadaşlar hadi bee ordan en iyisi kasper dideklerini duyuyorum (: ama en sıkı rakibi kaspersky sadece %86 tanıyabiliyor.

DoubleScan'den en iyi virüs teşhis ödülü kazanmış.Sıkıştırılmış tüm dosyaların arşivlerini de tarar.Bu kadar bahsettim umarın dikkatinizi çekmiştir. (: Çünkü ben kullanıyorum ve epey memnunum...
Daha fazla ayrıntılı bilgi almak istiyen arkadaşlar için tıklayın.

Deneme sürümnü indirmek istiyen arkadaşların aşadaki linki tıklamaları yeterli 09 versiyondur. Türkçe dil özelliği var...Son olarak indir resmini tabuhan'ın bir yazısında fark ettim ve çaldım (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...