Dün gece günlerdir hasret kaldığım Futbol maçlarına sonunda kavuştum. Hemde mükemmel maçlarla..
Bende bunu tabi Blogumda paylaşmaktan hiç çekinmedim. Belki son 5-6 yazım sadece futbol maçlarıyla ilgiliydi ama okadar hasretten sonra buna değerdi diye düşünüyorum :)
Bunların içinde en etkilendiğim maç hiç şüphesiz Real Madrid - Valencia maçıydı. En hayal kırıklığı yaratan maç ise Fenerbahçe'ydi ne yazıkki..
Genede müthiş bir futbol keyfi yaşadık..
Bütün takımlara başarılar diliyorum..