Dün akşamki Lost merakım yüzünden Sürekli takip ettiğim Futbolig'i kaçırdığıma inanamıyorum.
Oysaki konuşulacak okadar çok konu ve haber vardı ki bu haftaki maçlarda..
Ama ben unutkanlığım sonucu bu haberlerden, En kötüsü Ertem Şener'in o süper yorumlarından mahrum kaldım.
Hatta öyle bir unutmuşum ki, daha şimdi aklıma geldi Futbolig'i kaçırdığım.
Bende dedim bari bloguma yazayım da bunu, bir daha unutmam kulağıma küpe olur :)