29 Ağu 2008

Lazanya Meselesi

Çalıştığım penguen hastanesinde başıma gelen ilginç ve komik bir olayı açıklamak istiyorum:
Bir gün odamda asistanla birlikte laflarken bir penguen yanımıza geldi.

(H:Hasta,B:Ben,A:Asistan)
H:Buramda bir ağrı var doktor bey.
B:Nasıl bir ağrı?
H:Sanki bıçak saplanmış.
B: (Asistana dedim ki)X-Ray, penguen röntgen, kan tahlilleri için bir reçete yaz.
A:Buyurun. Yarın saat 9:00’da bu hastaneye röntgen çektirmeye geliniz. 12:00’dan sonra röntgenlere bakıyoruz. İstediğiniz zaman gelirsiniz.
Hasta teşekkür ederek oradan ayrıldı. Ertesi gün röntgenleri getirmeye geldi. İyice bir baktım.Hiç sorun yoktu. Karnının ağrıdığı yerde hiç bir şey de yoktu.
B:Bu acı ne zamandan beri var?
H:2 ay oldu.
B:Neden daha önce gelmedin?
H:Daha önce bunu basit bir karın ağrısı olarak tanımlıyordum. Sonra korktum ve size başvurdum.
Büyütecimle röntgeni incelemeye başladım. Bu olay iyice garibime gidiyordu. Ve karnının ağrıdığı yerde bir çizgi gördüm.
B:Karnın ağrımadan önce birşey yedin mi?
H:Evet. Bir partiye gitmiştim.
B:Karnındaki şey bir tabağa benziyor.
H:Çünkü o gün lazanya yemiştim. Lazanya çok yapışkandı. Ama nefis görünüyordu. Lazanyayı yiyemiyordum,dediğim gibi çok yapışkandı. Ben de tabağıyla yuttum.
Daha sonra bu kişinin deli olduğunu(Benden daha fazla hem de J ) ve kıyakla taburcu edildiğini anladım.Çünkü Penguen Deliler Hastanesinde kaydı vardı.Tabağı dik çevirip penguenin ağzından çıkardık,ilaçlar da yazdık.
Bu kıssadan alınacak hisse nedir doktor?
Sakın lazanya yemeyin.Mideye yarar,ama kafaya zarar.

Deli doktorunuz,Dr.Sphenis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...