29 Ağu 2008

Deli Doktorunuz Geldi!

Merhaba. Ben Dr.Sphenis. Yani İpek. Düşüngeç ailesine yazar olarak katıldım. Bir penguen cerrahıyım ve aynı zamanda delinin tekiyim. Ameliyat zamanlarında normal bir Dr.Sphenis iken,diğer zamanlarımda deli bir doktor oluyorum. Bana merhaba deyin, korkmayın,ben ısırmam :P .

Şimdi adım neden Sphenis? Kendime bu adı koyarken düşündüm. Vikipedi sağolsun,bu adı seçtim :D

Şimdi. Penguenler kuşlar sınıfından geliyor herkesin bildiği gibi. Bunu kanıtlayan, çok konuşan gagaları var haliyle. Kuşlar sınıfına Aves deniliyor.Takıma Sphenisciformes, familyaya da Spheniscidae deniyor.

Ve penguenlerin cinsleri de var:



  • Aptenodytes

  • Eudyptes

  • Eudyptula

  • Megadyptes

  • Pygoscelis

  • Spheniscus

Ben en sondaki Spheniscus penguenlerinin doktoruyum. Adım da buradan geliyor haliyle.Yok mu bana bir merhaba diyen?


6 yorum:

  1. İlk Merhaba benden ozaman..

    DüşünGeç Ailesine Hoşgeldin İpekcim, Umarım aramızda iyi vakit geçirirsin.

    Ayrıca DüşünGeç'e bir Sağlık uzmanı gerekliydi, Seninle bu açığımızı kapatıcaz inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah kapatırız,aranızda penguen olan varsa hastalanınca bedava tedavi ederim,kıyak çekiyorum yani ona :P

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle hoşgeldin. Ben Recep. DüşünGeç'te ben de yazarım. :) Gerçekten penguen doktoruysan bi belge göstermeni istiyorum. ;)

    YanıtlaSil
  4. Aramıza hoşgeldin İpek desene penguen arkadaşlar doktor sıkıntısı çekmeyecek :) İyi vakit geçirmeler.Hayırlı ve güzel paylaşımlar.(Bi deli daha buldum xD )

    YanıtlaSil
  5. taze kan gelmesi çok iyi yahu
    ben fazla ilgilenmiyorum :( maalesef
    ama biriktiriyorum bi' anda yazarım google'da içerik index manyağı olur kızdırmasın beni!!
    bu adar yazarımız hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
  6. Bu arada sayın genel yayın yönetmenimiz tabuhan bey,
    bu yorum gönderme butonunda "kayıt yorumu" yazıyor, biraz anlamsız gibi gibi bi' düzeltiversek?! =)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...