29 Ağu 2008

Niye Doğdun Michael Jackson

http://mada.blogs.com/madablogs/images/2007/08/03/mna_ada_yagn_pastasi.jpg
Bugün Micheal Jackson ( Maykıl Ceksın xD ) 'ın doğum günü. 50. yaşına giriyormuş. Bugün akşama kadar MTV-Tr 'den Maykıl Ceksın'ın en sevilen kliplerini izleyebilirsiniz. Nice yıllara Maykıl Ceksın. Bi mesajım var Maykıl'a : O kadar estetik yaptırdın, insanlıktan çıktın. Haberin va mı? ( xD ) Maykıl'ın birkaç fotoğrafı :

http://www.solarnavigator.net/music/music_images/michael_jackson_king_of_pop.jpg
http://www.mjsite.com/fans/images/pictures/mjj25.jpg

24 yorum:

  1. Bu adam yaşıyormuydu ki yahu :)

    YanıtlaSil
  2. ah be adamım neden dogdun be yaktın bizi :D

    YanıtlaSil
  3. En çok albüm satma rekoru hala onda süper bi adam +1

    YanıtlaSil
  4. Sen bir efsaneydin

    YanıtlaSil
  5. Canım,seni her zaman seveceğiz.
    Sen ekoldün.

    YanıtlaSil
  6. Hayatını müziğe adamış olan M.Jackson aramızdan üzgün ayrıldı. O'ndan daha çok estetik yaptıranlar var günümüzde.
    Hiçkimseyi yazılanlardan yargılamayın, neler yaşadığını ancak yaşayan bilebilir. Kaldı ki
    para koparmak için yapılan suçlamalarla epey yıprandı. Babasından taciz görmüş biri olarak başka bir çocuğa bunları yaşatamayacak kadar naif ve duygusaldı.O başak burcuydu...
    o dönem sanatıyla ilgilenemedi ve bir sürü borca girdi.
    efsaneydin ve öyle de kalacaksın.
    mekanın cennet olsun MJ

    YanıtlaSil
  7. HABERLERDE MÜSLÜMAN OLDU DİYE DUYDUM EGER DOĞRUYSA MÜSLÜMAN OLARAK ÜLDÜĞÜ İÇİN ONUN ADINA SEVİNDİM

    YanıtlaSil
  8. slm m.ceksin bir esaneydı birdahada oyle bırı olurmu bilmem onu hep sevecegiz hep yuregımızde olucak evsane.mekanı9 cennet olsun

    YanıtlaSil
  9. SENİ HİÇ UNUTMAYACAĞIZ KİM NE DERSE DESİN SEN BİZİM İÇİN BİR EFSANEYDİN MEKANIN CENNET OLSUN ALLAH RAHMET EYLESİN...

    YanıtlaSil
  10. michael esteetik yaptırmadı vitiligo hastalığı varmış teni ondan beyazlamışestetikleri gerektiğiiçin yaptırmış valla herşeyi süüperdi

    YanıtlaSil
  11. ayy oldumu hayret

    YanıtlaSil
  12. mıcheal cengiz öldü müü ddi yengem

    YanıtlaSil
  13. zorunda olduğu için yaptırdığı bir takım operasyonlar neden bu kadar konuşuldu bilmiyorum ama o benim için en başarılı insan ve müslüman olduğu için çok mutluyum böyle bir insanın bizimle aynı dini paylaşması çok hoş bir durum

    YanıtlaSil
  14. M.Jackson ölmesini bende üzüldüm en kötüsüde benim doğum günüm de öldü:(

    YanıtlaSil
  15. Dünyanın en iyi sarkıcısı ya nasıl öldü adam yhaa

    YanıtlaSil
  16. Eee dünyanın en iyi şarkıcısıda olsa en iyi adamıda olsa ölecekti...A.rahmet eylesin ne diyelim

    YanıtlaSil
  17. hiç bilebilirmiydikki dünyanın en mükemmel en harika en delidolu bir süperstarın ölüceğini aklımın ucunda bile geçmezdi ama sen ölmedin aslada ölmiceksin hiçbir zaman holwodd denildiği zaman aklıma ilk gelen kişilerden birisiydin sen sen çok farklıydın sen aklıma geldiğin zaman dünyayı daha fazla büyük bir bakış açıısı ile bakıordum çünki dünya büyük ve içinde sende vardın ne yazıkki burada olmasanda kalbimizde her zaman sana ait olan bir yer var biz seny hiçbir zaman unutmicaz mekanın cennet olsun seny sevmek seni seninle yaşamak süperrr:)))MEKANIN CENNET OLSUN RABBİM DİLERİMKİ SENY CENNETİN EN İYİ YERLERİNDE MÜKAFATLANDIRIR GÜNAHLARINI AFFEDER DİLERİM SENİ SEVİYORUM:):)))))

    YanıtlaSil
  18. michaeel jackson sen hep yanımızda içimizde olacaksın. seni asla ama asla unutmayacağız. sen bir dünyanın içinde yaşıyordun. ama normal bir dünya değil, senin ait olduğun dünya ün dünyası şöhret dünyası sevgi saygı dünyasıydır. ama aslında sen çok hoştun. ama ne yazıkki seni kaybettik. ve sana söyleyeceğim bir şey var. aslında sana üzülmenini bir manası yokur. bunu sen de kabul edebilirsin. çünkü bir gün hepimi hayatımızı kaybedeceğiz. ve arkamızdan birileri ağlayıp üzülsede ne yapabiliriz ki ? tabii hiç birşey olmayacak. çünkü herkes bir gün arkasını dönüp bakmadan ALLAH ın yanına gidiceğiz...

    YanıtlaSil
  19. maykıl seni seviyorum

    YanıtlaSil
  20. seni çok seviyorum mekanın cennet olsun senin gibi bir insan bu dünyaya bir daha gelmez rahat uyu

    YanıtlaSil
  21. bizim insanlarımız işte böyle öküz oluyo yorum yapayım dreken kendilerinin nakadar aşağılık oldunu yazıyorlar tanıtın yada tanımayın ölen insan arkasından tek bir söz vardır ALLAH rahmetini esirgemesin mekanı cennet kabri nurla dolsun denir ben onu kçocukluğumdan beri seviyordum herzaman dua ederdim allahım müslüman olsun diye oda oldu vede ben buna çok sevindim rabbim cennetine koysun inşallah

    YanıtlaSil
  22. SEN BİZİM İÇİN ÖLMEDİN HALE YÜREĞİMİİZDESİN SENİ ÇOK SEVİYORUM SEN HARİKASIN ÜNLÜLER ARSINDA EN GÜZÜLİSİN İYİLİK SENİNLE OLSUN

    MAYKIL CEKSIN

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...