29 Tem 2008

Cuil Arama Motoru Google'a Rakip Olma Yolunda.

Önceki Yazımda da belirtmiştim Cuil Arama Motorunun Google'a rakip olduğunu..


Cuil hakkında internet kullanıcılarının görüşlerini yorumlarını bir güzel okudum ve insanların tam bir Google bağımlısı olduğunu farkettim. Çünkü heryerde Cuil'in 1 Günde Google'a rakip olduğunu yazıyor. Oysaki Cuil şuan için 121 milyar sayfa index ile Google'a rakip ve bunu 1 günde yapmadılar tabiki.

Değinmek istediğim nokta şu ki; Google'nin yerinin dolduralamayacağına inanmıyorum ama Cuil Arama motorunun Google'nin eski mühendisleri ve çalışanlarından kurulduğunu bildiğim için en azından bir şans verilmesini istiyorum.

Her ne kadar Türkçe aramalarda biraz zayıf olsada, ilerki zamanlarda Google'ın başına bela olabilir diye düşünüyorum.

Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...