28 Tem 2008

DusunGec.com'a Yazar Alımı Başlamıştır.

Evet arkadaşlar, DüşünGeç Ailesine Yeni Dostlar arıyorum. Aslında şuanki Yazar kadrom gayet güzel ama aylardır aklımda olan ve birtürlü fırsat bulup yapamadığım Projemi hep ertelemek zorunda kaldım. Şimdi ise bloguma yazar alımı yapmak istiyorum. Bu aklımda olan projelerimi yapmak için.

Evet Gönüllü yazar olmak isteyenler varsa, seve seve blogumda yer ayırırım. (istediği zaman yazabilir.)

Aktif yazar olmak isteyenler varsa, onlara da blogumda Text Link olarak reklamlarını yayınlama teklifi sunuyorum.(Günde en az 1 yazı yazıcak.)


Amacımız Kesinlikle Saygı ve Dostluktur.

Eğer DüşünGeç'te Yazar olmak istiyorsanız hiç vakit kaybetmeden benimle iletişime geçiniz.

İletişim: dusungec@windowslive.com
Saygılar..

1 yorum:

  1. Geçen gün Rockeran önermişti burayı baktım iyi bir kadro var. Eğer kabul buyurursan ben yazar olabilirim. Hergün yazarım ancak yazmadığım günleride başka bir gün fazladan yazarak telafi edebilirim Tabuhan abi :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...