25 Tem 2008

Hadise Deli Oğlan Şarkı Sözleri ve Video Klibi


Sıkı bir Hadise hayranı olduğum için bu güzel klibinin video'sunu bloguma koymak istedim. Sıkı bir hayrandan çok sıkı bir aşığıyım kendisinin :)

Onun için söylenecek çok şey var ama o sade ve sıcakkanlı haliyle sözleri kifayetsiz bırakıyor.

Şarkının Sözleri:

Ne tarafa dönersem döneyim yüzünü görüyorum hep heryerde sen
Sırrını bilemediğim bir çekim var beni kıskıvrak ele geçiren
Düşünsem nolur düşünmesem, beni çılgına çeviren neydi
Dirensem nolur direnmesem tüm eşimi seçiyor haydi

Hadi deli oğlan hadi belime dolan
Hele bi öp bakalım kızı dudağından

Olur da hani bide denk gelirse dudaktan kalbine düşerse
Tenle yanar ruhla tamamlanır hele bide aşkla pişerse
Düşünsem nolur düşünmesem beni çılgına çeviren neydi
Dirensem nolur direnmesem kalp kalbi hisseder haydi

Hadi deli oğlan hadi belime dolan
Hele bi öp bakalım kızı dudağından

Olmaz mı olmaz mı hepi topu bu istediğim hayatta
Dene nolur dene nolur tutamam kendimi sen çıkardın baştan
Ateşe dans bu haydikaçırma şans bu haydi
Aşk tehlikeyi sever..

8 yorum:

  1. çok güzek seksi şarkı bence gayaet ii

    YanıtlaSil
  2. sewgili hadise;
    şarkılarına bayılıorum
    gerçekten süpersin sana hayranım benim adım asya 14 yaşındayım bu klibinde mütişşşş!!!!
    asya1449@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. hadise seni çok seviyorum ben nesrin SENİÇOK ÇOK ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  4. hadise abla sen benim biricik cnmsın seni herkezden çook seviyorum adım büşra yarı almanım ingilizcemde süper msn nemi vermek isterdim ama burya girenler alır ve ekler diye vermiyorum düm tek tek ve deli oğlan çok güzel böle şarkılarının başarılarını diliyorum çok çok öpüyorum saygılar..

    YanıtlaSil
  5. sevgili hadise itiraf ediyorum ki seni canımdan çok seviyorum aşkkolik düm tek tek ve deli oğlan duyduğum an ezberledim çok güzel şarkıların var böyle bolbol pop şarkıları sööyle sanayakışıyor çaktın? hay bayyyyy

    YanıtlaSil
  6. hadisenin her şarkısını çok ama çok seviyorum genellikle hadi deli oğlan ve düm tek tek çok güzel sana bu şarkıları söylemek çoooooooooooooooooook yakışıyor senden daha birçok şarkılar söylemeni isterim işallah bu şarkılarda diğerleri gibi ve senin gibi güzel olur..................

    YanıtlaSil
  7. hadise süpersin seni çok beğeniyorum muhteşemsin

    YanıtlaSil
  8. manyaakkkkkk.sen çok güzelsin senin soyadın hadise açıkgöz deme

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...