25 Eyl 2008

Acik Ogretim Kayit iskencesi

Yandaki resim nedense çok hoşuma gitti ve ekledim. Galiba Bilgisayarın başındaki halimi en iyi karikatürize eden resim bu olsa gerek..

Evet son birkaç gündür Asabiliğim üstümde diyebilirim. Bunun sebebi, sürekli bir pürüz çıkartan Açık Öğretim Kayıt Belgeleri.!

Yahu arkadaşım bu ülkede okumak ne kadar zormuş böyle...

Alt tarafı Açık Öğretim Büro'suna gidip verecekleri 4-5 kitabı alıcam. Ama yok.!

22 Eylül Pazartesi başladı kayıt süreci ama ben hala aksiliklerle uğraşıyorum. Örneğin dün (24 Eylül) yatırdığım Eğitim Giderleri ve Eğitime Katkı Payı ücreti'nin acısı hala içimde...

Katkı Payı mı yoksa Haraç mı veriyoruz belli değil.!

Birazdan Sahur yapıcam ve 04:30 gibi yatağıma uzanıp bir güzel uyucam. Öğlen 14.00 veya 15.00 gibi kalkıp Noter'in yolunu tutucam. Meğersem Lise Diplomasının Noter imzalı sureti gerekiyormuş. Onuda bu sabah bankadaki diğer Aöf (Açık Öğretim Fakültesi) gazilerinden öğrendim :)

Bakalım artık yarın da başka bir eksik çıkarsa hiç şaşırmam :)

İyi Sabahlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...