13 Eyl 2008

Rafet El Roman Ask-i Virane Video Klibi

Merhaba arkadaşlar,

DüşünGeç' te yazı yazmayalı bayağı bir zaman olmuştur. :) ( Oldu zaten :D ) Rss'i takip ettiğim için baktım da diğer arkadaşlar yerimi doldurmuş nerdeyse. Bensiz bi blog tuzsuz çorbaya benzer. :P Gelelim konumuza. Olay şu : Rafet El Roman geçtiğimiz aylarda bir albüm çıkardı. En sevdiğim sanatçı olduğu için albüm hakkında herşeyi araştırdım. Bir şarkıda Rafetseverlerden biriyle düet yaptığını öğrendim. Adı : Yusuf Güney. Yakışıklı adam. Şarkıyı da Yusuf G. yazmış. Rafet ile beraber muhteşem bir düete imza atmışlar. İşte o düetin klibi. İyi seyirler. Bir dahaki yazımda ( ne zaman olur bilemiyeceğim :D ) görüşmek üzere...

6 yorum:

  1. severım rafet el romanı fekat duet yapan arkadsın sesı baska guzel abı rafet kendı kendını baltalamıs gıbıme gelıyor super sesı var romantık romantık.

    YanıtlaSil
  2. çok çok güzel ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  3. cnm rafettttttttttt
    seni çok seviyorum ben havvanur bitanem sana bayılıyorum aşşşkımmm benim senin bütün şarkıların güzel laff yok bitanemmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  4. ist.şeyma
    ya muhteşemsiniz rafet sen 1 numarasın ama hemşerimde harikaymış düet müthiş olmuş tebrikler Yusuf'a da başarılar Müzik Albümünü heyecanla bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. harika bir şarkı ve yorum - Mükemmel yane

    YanıtlaSil
  6. seni seviyorum Allah özenipte yaratmış seni aşkım sana bayılıyorum hayatımın erkeği ben ece öptüm tatlımmmmm

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...