28 Eyl 2008

A.R.O.G. Filminin Fragman Bolumleri

Dün Ana Haber'lerde rastgeldim Arog'un piyasaya çıkan tanıtım bölümlerine..

Cem Yılmaz'ı anlamak çok güç oluyor bazen. Bir Uzaylı Filmi, bir Taş Devri Filmi.. Sanırım 3. Filmi çekerse o günümüz çağı olacaktır diye tahmin ediyorum :)

Gora'yı beğenmemiştim kurgu ve espri bakımından. Fakat Arog'un tanıtım videolarını izleyince, dedim işte bu gerçekten komik olacak :)

Hele o yerdeki küçük dinazorcukları görünce verdiği tepki süper: "Jurassic Park'a çevirdiniz Lan burayı.!"

Umarım Gora'da olduğu gibi bu filminde de tepki almaz Cem Yılmaz. Çünkü kim ne derse desin, onun yerini doldurabilecek bir komedyen şuan için yok..

Neyse, Arog'un tanıtım videolarına Buradan ve Buradan ulaşabilirsiniz. (2 Ayrı Video)

2 yorum:

  1. Ben de fragmanları görünce sabırsızlanmaya başladım. Gerçekten daha eğlenceli ve espirili olacak gibi, tabi fragmandakilerle yetinmezlerse.

    YanıtlaSil
  2. @MaFiAMaX

    Gora'ya komik değil, Küfürlü, Espri kıtlığı var gibi eleştriler yapılmıştı. Sanırım Cem Yılmaz bu filminde eleştrilere kendine yakışır tarzıyla cevap verecektir diye umuyorum.

    En azından herkesin beklentisi bu yönde şimdilik.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...