23 Eyl 2008

İmageshack.us Resim Upload Sorunu ?

Son 1 haftadır Resimlerimi upload etmek için kullandığım bir "Popüler" site olan İmageshack.us ile ilgili birkaç sorun yaşıyorum.

Özellikle Şablon Uyarlamak için Resim Upload yaptığımda veya herhangi bir Banner koymam gerektiğinde Direkt İmagesHack'i kullanıyordum. Fakat ne olduysa, bu aralar aramız nanemolla :)

Yani Resimleri sitede Upload ediyorum, ama Upload Linkini Bloga eklediğim de bir sorunla karşılaşıyorum. Banner veya Resim gözükmüyor. Tam bir boşluk yani :)

Diyorum acaba Kodlarda mı bir hata yapıyorum. Ama aynı koda başka bir yerden upload ettiğim linki ekliyorum, sonuç Muhteşem..

Sanırım bu aralar İmagesHack rahatsızlandı ve tedaviye ihtiyacı var. Bende onun yerine artık "Yerli Malı Yurdun Malı, Herkes Onu Kullanmalı" öğüdünden yola çıkarak, yerli bir Resim Upload sitesinden işlerimi hallediyorum.

Ama sanırım tek başıma değilim bu yolda, Çünkü aynı durumdan şikayetçi olan birkaç arkadaşım daha var. Yani sorun bende değilmiş, içim rahatladı en azından :)

3 yorum:

  1. Resimi upload ettikten sonra altta "+ Show Advanced Linking" yazsını tıkladığında karşına istediğin link çıkacaktır.

    YanıtlaSil
  2. imageshack biraz anlık görüntü sağlamak için gibi geliyor bana...Benimde çoğu uploadım siliniyordu...Biraz sorunlu bir site orası...Ama sağlıklı alternatifleri var...Mesela ben photobucket.com 'u kullanıyorum ve oldukça memnunum...Wolkanca başta olmak üzere çoğu blogger da Filckr hastası...istersen orayıda kullanabilirsin...Photobucket'te hesap alman gerekli...ama bunun avantajıda sen resmini silmeden o resim silinmez...Kontrol paneli de oldukça kullanışlı...Ayrıca fotoğraflarını slayt haline getirebilir veya video upload edebilirsin...Yani kullanılası bir sitedir kendileri...

    YanıtlaSil
  3. @Haykoliq

    Evet şimdi Üye oldum Photobucket'e..

    Dediğin gibi sadece ben Silince resimler kalkıyorsa çok işime yaracak burası emin ol :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...