11 Eyl 2008

İmeem.com Mahkeme Kararıyla Kapatılmıştır.

Yapılan bazı sansür karşıtı eylemler sonuçsuz kaldı sanırım. Çünkü bugün de İmeem Mahkeme kararı ile kapatıldı.

Yakında Google.com.tr'e girişide engelleyecekler tam olacak..

İnternet özgürlüktür diye bir slogan hatırlıyorum ben eskilerden, ama sanırım bu Türkiye dışında geçerli..

Bu yapılan internet kısıtlamalarını bir avrupalı, amerikalı, asyalı vs. görse ne düşünür bizim hakkımızda ?

Şahsen ben Türk olduğumdan utanmaya başlıyorum. Bu kadar yobazmıydık biz ?

6 yorum:

  1. Sitemdeki müzik çalmayınca karşılaştım uyarıyla...Hemen girip imeem.com a bakayım dedim ve gözlerime inanamadım. Boş işlerle uğraşmayı, yobazlığı,eğitim seviyesini yükseltmek yerine düşürmeyi pek severiz biz...Pes diyorum pes!

    YanıtlaSil
  2. aga sorun deil yaw benim yöntemle kesinlikle girersin
    anonymouse.org
    ktunnel.com
    gizlen.net
    bunlardan birinden kesinlikle girersin mahkeme istediği kadar kapatsın

    YanıtlaSil
  3. @isimsiz 16:15

    Sitelere gerek yok ben DNS ayarlarını değiştirerekte girerim. Fakat sitede yayınlayamadığım için sinirleniyorum ben.

    @Maviye Yolculuk

    Eğitim konusunda haklısın. Amaçları ne anlamıyorum ama böyle giderse iyice karanlık bir ülke olacak Türkiye.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar çeşitli tünelleride kullansan, bilgisayarın DNS ayarlarınıda değiştirsen bunları ancak bilenler yapabiliyor. Ve yapılan bu yöntemler sitelerin kapanması gerçeğini değiştirmiyor.
    Tabuhan arkadaşım demiş ya internet özgürlüktür. Evet bir zamanlar öyleydi. Unutma ki burasıda Türkiye her zaman özgürlükleri kısıtlamanın bir yolunu buluyor.

    YanıtlaSil
  5. Imeem in kapatilma kararinin neye dayandigini gercekten cok merak ediyorum.
    Giderek daha da yasanilmaz bir ulke oluyoruz...

    YanıtlaSil
  6. saçmalayıp duruyorlar işte..yapan insan bozan yine insan..yada herşeyi kapatsınlar biz ateş yakıp dumanla haberleşiriz...bunlar tamamen çocukluk ya valla çok komik...

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...