18 Eyl 2008

İskenderun'a Kitap Yardımı

Dün e-postama bir mail gelmiş.Yazan İskenderun’dan meslektaşım.Öğretmenlik yaptığı okulun kütüphanesinde yeterli kitap bulunmadığını söylemiş ve bizden kitap yardımı istedi.Bu yazı ile daha çok kişiye ulaşmasını sağlamakla birlikte bugün okulda ki arkadaşlarımla konuşup kitap toplamaya başlıyorum.Neslihan hocadan gelen mailin orjinalini;

Ben iskenderun Karayılan’da Türkçe öğretmeniyim.Okulumun kütüphanesinde Meydan Laoruse dışında kitap yok.Örencilerimize yardım eder kitap gönderirseniz size minettar kalacağım.Geleceğimizi öğrencilerimiz belirliyecek ama okuma kültürü olmayan bir toplum düşünemiyorum.Bu konuda lütfen elimizden tutun ve destek olun.İnanın eski-yeni ,az-çok önemli değil.Okuma kitabı olsun yeter.Duyarlılığınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

ADRES:Karayılan saray ilköğretim okulu İSKENDERUN . Kitaplarınızı okulumuza gönderin çocuklarımızın yüzü gülsün.Sağolun.




En kısa sürede elimizdeki kitapları gönderirsek sevinirim.Duyarlı bir öğretmen olduğunuz için teşekkür ederim hocam.Lütfen bu yazıya sitenizde yer verin ki yardım için daha çok kişiye ulaşalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...