15 Eyl 2008

Karikatur-resimleri.blogspot.com - Blog Tanitimi


Bugün de kendi blogumun tanıtımını yapayım dedim :)

Evet başlayalım; Karikatür Resimleri başlıklı yeni bir Blog oluşturdum. E kardeşim ortalıkta zaten çok güzel karikatür resimleri sunan site dolu, senin özelliğin ne ki ? Diyebilirsiniz..

Benim özelliğim şu; Herhangi bir karikatürün anlatmak istediği espriyi alıp, kendi hayal gücüm yada yaşanmış olaylarla birleştirerek daha keyifli ve farklı bir karikatür okuma anlayışı getirmek..

Bloguma giriş yaparsanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınızdır.

Şimdilik günde 1 karikatür hikayesi oluşturabiliyorum. Kolay bir şey olmadığı için olsa gerek..

Tema olarak hazır bir PhotoBlog şablonu kullandım ve Üst kısımdaki (Header) Banner'ı kendim hazırlayarak bir ekleme yaptım.

İçerik olarak demin bahsettiğim gibi ben hikayeleri oluştururken çok keyif alıyorum. Umarım sizde aynı keyifi alırsınız.

Karikatür Resimleri bloguma herkesi bekliyorum.

İyi günler..

2 yorum:

  1. Güzel blogmuş tebrik ederim. Karikatür resimler için iyi bir adres..

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş, elinize sağlık..
    Gerçekten de yorumlar fark yaratmış.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...