26 Eyl 2008

Kayit islemleri Tamamlandi Ama...

Bugün Açık Öğretim Bürosuna gidip Kayıt işlemlerini tamamladım.

Öncelikle süslenip püslenip :) Evden çıktım ve Büronun yolunu tuttum. Büronun kapısına geldiğimde, ufak bir kalabalık vardı. Ve beni çok iyi karşıladırlar :)

Bir sevgi bir saygı gösterdiler ki anlatamam...

Tam kapıdan giriş yapıcam, biri koluma yapıştı. Ad, Soyad, Bölüm, Semt ve Cep Telefonu gibi sorular sorarak başladı cümlelerine..

Zaten yeterince gergin olduğum için hızlı hızlı cevap verdim. Derken kapıda duran bir bayan (Tuhaf bir üniforması vardı) elime bir torba tutuşturdu. Ne olup bittiği anlamadan, bir adam daha geldi ve oda elime bir torba tutuşturdu :)

Ve bu 3 hadise aynı anda gerçekleşti. Şaşkın şaşkın etrafa bakarken, herkesin kapıdan giriş yaptığını gördüm. Dedim acaba bir tek bana mı böyle özel muamele yapılıyor ?

Yoksa bunlar gizli bir Tarikat ve beni aralarına mı almaya çalışıyor ?

Gibi fikirler kurgulamaya başladım kafamda. Neyseki içeri girebildim ve direkt kayıt masasına yöneldim. İşlemleri hallettim vs. ve Beni yandaki girişe yönlendirdiler. Kitapları oradan alcakmışım :)

Tam giricem, koluma bir genç yapıştı. 2 adet Açık Öğretim Yardımcı kitabı satıyorlarmış ve detaylı bir şekilde anlatmaya başladılar..

Dedim önce kitaplarımı alayım sonra konuşuruz. Neyse kitapları içeriden aldım ve o genç hemen çıkışta geldi yanıma.. Sana kitabı detaylı anlatması için Büromuza götürücem falan dedi.

İşte ozaman içimden dedim ki, "Ulan şimdi gerçekten Tarikat evine gidiyorum sanırım" :)

Neyse beni Büroya götürdüler vs. Kitabın içeriğini ve almazsam ne kadar çok zorlanacağımı anlattılar. Aöf Bürosundan aldığım kitapları evde sadece süs olarak kullanacağımı ve sınavlarda geçme ihtimalinin çok az olduğunu söylediler. Bu durum hevesimi oldukça kırdı diyebilirim :)

Allem etti, Kallem etti ve kanıma girdi konuştuğum hoca.. Bayramdan sonra gidip o 2 kitabı alıcam. Yani öyle bir konuştu ki, bu kitapları almaya mecbur hissettim kendimi :)

Onada ayrı para bayılcaz artık..

Ne Mutlu Türküm Diyene...!

5 yorum:

  1. O, Açıköğretime kayıt Olan Birçok Kişinin başına Gelir. O Kalın Ağır kitapları götürürken zaten dikkat çekersin. Ondan Sonra Başlarlar. Allem edip kallem edip satarlar o kitapları.... :)

    YanıtlaSil
  2. senin yaşadığının aynısını bugün ben yaşadım...
    çokkk fenaaa sitres oluyorsun.
    tek o kitabı satanlar değilde genelde herkes kitapları tavsiye ediyor...
    ben hayla kararsızım kitabları almakta.sen memnunmusun bariiii....

    YanıtlaSil
  3. Önümüzdeki hafta almayı düşünüyorum. Kitapları satan kişinin Ofisine gitmiştim o gün, detayları konuşmak için. Baya mantıklı şeyler anlattı :) Ayrıca Aöf bürosundan aldığım kitaplar 7 tane ve ansiklopedi gibi uzun uzun yazılmış :)

    Hangisi daha mantıklı sen karar ver..

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten kitaplar şu an masanın üstünde süs olarak duruyor.
    arada bi karşılıklı bakışıyoz:)
    ben de o kitaplardan almam lazım...

    TEŞEKKÜRLER....

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...