10 Eyl 2008

Kıyamet'e 5 Kala


Kıyamet'e beş kala, bu yazıyı yazdım sana.. Sakın okurken ağlama, Ruhum artık yanındaa...

Şaka şaka :)

Televizyonda ve İnternet haberlerinde okuduğum haber ve yorumlardan fazla etkilendim sanırım. Heryerde konuşulan konu Cern'deki Patlama..

Yok kıyamet kopacak, yok patlamadan sonra Dünya karpuz gibi ikiye ayrılcak falan filan..

Ee tabi bunları duymaktan gına geldi artık..

Tam rahat bir nefes aldım derken oda ne ?

Google bize 10 Eylül Cern Şakası yapmış :) Şu logo konusunu biraz abarttı Google sanırım. Yani uyuz olmaya ramak kaldı Google amca ile aramızdaki ilişkide..

Sabah kalkıyorum Cern and Big Bang, Akşam yatıyorum Cern and Big Bang..

Big Bang Big Bang diye rüyalarımda sayıklamaya başlamışım, Düşünün artık ne kadar feci bi durumdayım :)

Bu kara delik Teorisi gerçekleşirse, şimdiden hakkınızı helal edin dostlarım :)

3 yorum:

  1. Dostum sen fazla etkilenmişin.Herşey olacağına varır.Boşver.... :) Belki gideriz :P

    YanıtlaSil
  2. Seninle tanışmak güzeldi :D

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...