17 Eyl 2008

Kız Olsam Kesin Orospu Olurdum.!


Bu Müstescen konu ile ilgili yazıcağım yazıdan ötürü özür dilerim. Ama bu konu gerçekten konuşulması gereken bir durumdur :)

Lise yıllarımdan bu yana, arkadaş çevremde daima kız konuları konuşulmuştur. Önce aşk meşk ile kafa şişirme olayları, daha sonra cinsellik konuları açılır bu ortamlarda..

- Ulan şu Sibel varya, taş gibi hatun vallaha..
+ Hangi Sibel lan ?
- Varya Lan X marketin üstünde oturan ?
+ Hee, tamam lan tamam biliyorum onu, evet güzel kızdır :)
- Öyle bir sevgilim olsun, bankada 40 Bin Ytl borcum olsun yahu :)
+ Sonra nasıl ödücen oğlum okadar parayı, biraz mantıklı ol ?
- Lan oğlum kankamsın diye demiyorum ama harbiden malsın..

Diye uzun metrajlı devam eder bu diyaloglar ve en sonunda işte bu yazıyı yazmamdaki sebep gerçekleşir..

- Yahu ben bu kızları bir türlü anlamıyorum,
+ Hayırdır kanka niye ?
- Fazla nazlılar yav.!
+ Ee napalım kader..
- Valla kader lan.. O değilde ben kız olsam kesin orospu olurdum..

Her kafadan bir ses çıkar: He lan bende aynen valla :)

Şimdi bu nedir ?

Çok düşündüm bu konuyu ve şu sonuca vardım: Biz erkekler kızları bu şekilde hayal edip istediğimiz için, bilinç altımızda kız olsak bu Orospu olurduk mantığı oluşuyor.

Gerçi pek de sağlıklı bir açıklama olmadı sanırım..

Ama bütün erkek diyaloglarında bu geçer ve Anormal bir şekilde hoş karşılanır. Sorun bizde mi yoksa kızların bize davranışlarında mı bilemiyorum..

2 yorum:

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...