9 Eyl 2008

Metallica Death Magnetic Full Albüm Online Dinle


Metallica bomba gibi bir albümler piyasaya geri döndü desek abartmış olmayız sanırım.Çünkü gerçekten bomba kadar sarsıcı bir albüm olmuş...Müzik adına saatlerce ahkam kesecek bir bilgiye sahip olduğum söylenemez...Bu yüsden çok kaliteli bir albüm değerlendirmesi yapamam...Ancak şunları söyleyebilirim;

  • Oldukça sert bir albüm


  • Legend is Back(Efsane Geri Döndü)


  • Dinlenesi


Yukarıdaki üçleme her metallica albümünden sonra söylenebilecek temel maddelerdir...Evet grup serttir,efsanedir ve dinlenilesidir...


Çok genel bir topic yapmak istiyorum...Yani bu yazıda aşağıdaki madde başlıklarına ulaşabilirsiniz...



  • Metallica Death Magnetic Albümü Şarkı Sözleri(Lyrics)


  • Metallica Death Magnetic Albümü Online Dinle

Metallica Death Magnetic Albümü Şarkı Sözleri(Lyrics)



  1. That Was Just Your Life/Şarkı Sözleri (Lyrics)

  2. The End Of The Line/Şarkı Sözleri (Lyrics)

  3. Broken, Beat & Scarred/Şarkı Sözleri (Lyrics)

  4. The Day That Never Comes/Şarkı Sözleri (Lyrics)

  5. All Nightmare Long/Şarkı Sözleri (Lyrics)

  6. Cyanide/Şarkı Sözleri (Lyrics)

  7. The Unforgiven III/Şarkı Sözleri (Lyrics)

  8. The Judas Kiss/Şarkı Sözleri (Lyrics)

  9. Suicide & Redemption/Şarkı Sözleri (Lyrics)

  10. My Apocalypse/Şarkı Sözleri (Lyrics)

Metallica Death Magnetic Albümünü Online Dinle


Bu Playlist(çalma listesi)'den Metallica Son Albümü Olan Death Magnetic'i Online Dinliyebilirsiniz...


Death Magnetic - Metallica

Önemli Hatırlatma:Yukarıdaki şarkıların hiçbiri www.dusungec.com internet sitesinin sunucusunda bulunmamaktadır...Herhangi bir şikayet halinde İletişim bölümünden irtibata geçebilirsiniz...

8 yorum:

  1. Hayatımda ilk defa dinliyorum Metallica'ı valla :)

    Başım şişti diyebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Bu albümü indirecektim; ama indirirsem kotayı aşarım diye indirmedim.

    YanıtlaSil
  3. MetaLLica ForeveR-NothinG Else..TşkleR

    YanıtlaSil
  4. ben indiremedim nerden indirrcem ?? :S:S

    YanıtlaSil
  5. Malasef indirme linklerini yayınlamıyoruz. Sadece online dinleme imkanı veriyoruz. Fakat imeem.com mahkeme kararı ile kapatıldığı için şuan dinleyemezsiniz. Engel kalkınca tekrar aktif olacaktır müzikler.

    YanıtlaSil
  6. albümdeki parçaların hepsi çok güzel bi çok parça metallica klasiklerim arasına girdi ..

    YanıtlaSil
  7. metallica her zamanki gibi bombayı patlattı albüm süper açıkcası bayıldım 13 yaşımda olmama rağmen dinliyorum metallica'nın her yaşa göre dinlenicek şarkısı var ayrıca istanbull konseri de bi harikaydı gittim ve onlarla fotoğreflarım var ve tek kelimeyle SÜPER BİR GRUP!!!! 10 eylül 2008 tarihinde yazan arkadaşımıza söylüyorum:Metallica'yı 1 veya 2 hafta boyunca dinle alışırsın metallica'yı dinleyeli benim bu 4.senem ve bi daha söylüyorum:: SÜPERR Bİ GRUPP!!!

    YanıtlaSil
  8. metallica tam anlamıyla bir efsanedir. bu gruba başım şişti gibi bi zihniyetle bakmak bile bi hata bence. eğer böyle düşünülüyosa baştan dinlenmemeli. 16 yaşımdayım ve metal ve rock a beni bağlayan başta metallicadır. 7 seneden fazladır dinliyorum. bu sonradan gelenbişey değil. ruhunuzda olmalı şarkıyı hissetmelisiniz. indirmekle dinlemekle olmaz tarihinide bilmek gelir, zaten metal veya metallica aşkınız varsa bile bunu araştırıp çoktan öğrenilmiş olması gerekirdi..

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...