21 Eyl 2008

Monk - Tnt Dizi Kusagi

Bugün diğer yazılarımdan farklı olarak yayınlanan son bölümlerini büyük bir beğeni ile izlediğim dizi hakkında sunum hazırlamak istiyorum..

Bilmem farkettiniz mi ama Tnt Kanalı bu aralar bayağı bir popüler olmaya başladı. En azından benim açımdan şuan en popüler Kanal :)

Alt yazılı dizi ve film diyince, aklıma ilk gelen Kanal Cnbc-e olurdu. Fakat son zamanlar da Cnbc-e ile rekabet içinde olan Tnt bir hayli yol almış gibi gözüküyor. Tabiki bu yayınladığı dizilerle rakip oluyor..

Bunların en başında Lost geldiği için olsa gerek :)

Herkesin hatta tüm dünyanın bildiği bir diziyi değil de, şöyle daha sempatik bir dizi olma özelliği taşıyan Monk adlı diziyi tanıtmak istiyorum.



Tabi sadece son 2-3 bölümünü izleme fırsatım oldu. Bunun sebebi herzaman söylediğim gibi Televizyon izleme alışkanlığım olmadığı içindir.

Şimdi lafı uzatmayalım da Kimdir bu Monk diyelim isterseniz..

Monk; "Karısı Trudy’nin 1997 yılında öldürülmesinin ardından saplantı zorlantı bozukluğu ve çeşitli fobilerle baş etmek zorunda kalan obsesif bir kişiliğe sahip dedektif Adrian Monk’un hayret uyandıran dikkati ve zekâsı..."

Kısa bir özet geçmek gerekirse bu saplantıları yüzünden işinden kovulmuş olan bir dedektifdir Bay Monk :)

Fakat öyle karmaşık davaları çözüyor ki, Polis teşkilatı gene ona özel iş vermeye devam ediyor. Çünkü olmadık yerden olmadık ipuçlarından yola çıkarak sonuca gidebiliyor. İzlerken daha iyi anlayacaksınız bunu ama Dizinin en güzel yanı, Bay Monk'un saplantıları bana göre :)



Simetri hastalığı, biriyle tokalaştıktan sonra elini tek bir marka ıslak mendil ile silmesi, Tek bir marka su içmesi benim gözüme çarpan ilk saplantıları..

Yazının sonuna geldik artık, ama size bu diziyi şiddetle tavsiye ediyorum. Monk Her Pazar Akşamı Saat 20.00'da Tnt Ekranlarında..

Esenlikle Kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...