25 Eyl 2008

Saw 5 - Testere 5 Fragman Videosu

Sonunda hasret bitiyor. Efsane geri dönüyor :)

Şahsen benim iğrenerek izlediğim fakat Filmdeki Oyun Dehasına hayran kaldığım bir senaryoya sahip Testere Serisi..

24 Ekim'de gösterime girecek olan Testere 5 Filminin Fragmanı bile durumun ne kadar Vahim olduğunu belli ediyor :)

Filmin Fragmanına yazının sonunda ulaşabilirsiniz.

Son olarak Testere 5 Filminin özel Websitesindeki Müzik ve Tasarım görülmeye değer diye düşünüyorum. Siteye Buradan Ulaşabilirsiniz.




16 yorum:

  1. harıka otesı muthıs etkılycı ve harıka herkese tavsıye edılır kalbı olan ızlemesın efsane

    YanıtlaSil
  2. Askerlikte şafak sayar gibi gün sayıyorum film için yaw şafak 13 :D

    YanıtlaSil
  3. 4'üne gitmiştim altyazıydı ve mükemmeldi. Şimdide 5'e gitmeye hazırlanıyorum :D Ama yanıma bi kaç kişi almam lazım xD

    YanıtlaSil
  4. very impressive

    YanıtlaSil
  5. sacmalaayın aşağılk insanla

    YanıtlaSil
  6. 2020 YILINDADA BU ADAM OLUCAKMI MERAKEDİORUM VALLA :)

    YanıtlaSil
  7. ben oLsam gitmesdim xD yada 15-20 kişi giderdm qweqwewqew ... 4ever SAW !

    YanıtlaSil
  8. YA YOK BÖLE BİŞEYY KİM NE DERSE DESİN SÜPER ÖTESİ BU KADAR SERİ YAPIPTA TUTAN BAŞKA FİLM VAR MI HERKES BİR BU KADAR DAHA OLSUN DİYE BEKLİYOR RESMEN

    YanıtlaSil
  9. muhteşem ya... serinin en iyi filmi olmaya aday bence...

    YanıtlaSil
  10. süper bi efsane bence hep sürmeli ..
    saw 10 saw 20 :D yok böle bi film olmıcakda bnce çnkü son sınır dehşet içermesine rahmen bu kadr tutuyosa büyük bir efsanedir ozamn =D

    YanıtlaSil
  11. GERÇEKTEN MÜKEMMEL ÖTESİ Bİ FİLM... FİLMİN KALİTESİ ORTADA İSMAİL. Y.K nın ALBÜM ÇIKARMASI GİBİ FİLM ÇIKARTIYO ADAMLAR VE HER ÇIKARTTIKLARI FİLM HASILAT REKORLARI KIRIYO HELAL OLSUN VALLA KEŞKE BİZİM TÜRK YAPIMCILARIMIZDA YÖNETMENLERİMİZDE BU TÜR FİLMLERDEN ETKİLENSELERDE BÖYLE KALİTELİ FİLMLERİ BİR TÜRKÜN İMZASI ALTINDA İZLESEK VE ÜLKEMİZİN BÜTÇESİNİ ZENGİNLEŞTİRSEK...(Bu Arada İsmail Y.K. sevmem ama bende müzikle uğraşıyorum ve onun sadece tipinden dolayı sevmem işini herzaman taktir ederim...)

    YanıtlaSil
  12. bence insanların pisikolojisini çok etkiliyo arkadaşlar şiddetle tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil
  13. bence insanın piskolojisini çok etkiliyo şdddetle kınıyorum.

    YanıtlaSil
  14. psikolojisi bozulan izlemesin mükemmel bi film bence harikaa...

    YanıtlaSil
  15. beğenmeyenler izlemesin o zmn sonuçta testere sadece türkiyede deil tüm dünyada geniş bir izleyici kitlesine sahip bi fiLm ztn bu fiLm böyLe nitelikli özelliklere sahip olmasaydı serisi her geçen yıl artmazdı.ayrıca testerenin psikolojiyi olumsuz yönde etkileyecek bişi yptığını zannetmiyorum aksine hayatının kıymetini bilmeyen insanları oyun die adlandırdığı bir sınawdan geçiriyor. söyLedikleri herşeyden bi çok anlam çıkartılabilir...

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...