23 Eki 2008

Blogger izleyiciler Eklentisi - Blogger Followers Widgets


Blogger kullanıcıları için yeni bir eklenti daha..

Aslında pek de yeni sayılmaz. Çünkü 1 Aydan fazla bir süredir "Deneysel" olarak yayınlanan ve merakla Aktifleşmesini beklediğimiz bir eklentiydi. Niye bu kadar bekletildik pek anlamadım fakat sonunda bugün kullanıma açıldı İzleyiciler Eklentisi..

Blogger kullanıcılarına özel olan bu eklenti sayesinde, artık takip ettiğimiz ve bizi takip eden Blogger Kullanıcılarını belirleyebileceğiz.



Örnek teşkil etmesi açısından, kendi Blogger Profilim ile DüşünGeç'i izlemek için Sidebar'da mevcut olan Takipçilerim başlığının altındaki "Bu blogu izle" linkine tıklıyoruz. Daha sonra karşımıza yukarıdaki gibi bir sayfa geliyor. Gerekli seçimi yaptıktan sonra "Follow" diyoruz. İşte bu kadar :)

Aslında çok güzel bir eklenti fakat izleyenlerin linkindeki adres Blogger Profili yerine kendi Blog adresleri olsaydı daha makbule geçerdi. Neyse şimdilik bu da güzel..

Bu eklentiyi Blogger Blogunuza eklemek için yapmanız gereken tek birşey var:

Blogger Kumanda Panelinizden; Yerleşim -> Sayfa Öğeleri -> Gadget Ekle -> İzleyiciler

Kolay Gelsin.

7 yorum:

  1. Tabuhan, merhaba.
    Paylaşım için teşekkürler. Bu sabah görür görmez bloguma ekledim. Şimdi de takipçileriniz bölümüne kaydoldum. :)) Bence de güzel eklenti. Tüm Bloggerlara hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  2. Bende eklendim devlete millete hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Bilgi için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. bilgilendirme için teşekkürler zaten blog dili ingilizce yaparak eklemiştim bloguma şimdi Türkçe olarak ekledim

    iyi bloglamalar

    YanıtlaSil
  5. Güzel ve yararlı bir eklenti. ;)

    Profilleri yerine sayfalarını gösterseydi demişsin: Blogger haliyle kendi kullanıcılarını kayırıyor. :))

    Wordpress, Blogcu..vs. kullananlar bir tarafa, profillerde zaten Blogger sayfaları yazıyor. Bazı kullanıcıların birden fazla sayfası var, hangisini yönlendirecek mesela? Belki seçenek şeklinde olabilirdi ama bu da gayet güzel bir atılım. :)

    Ben de ekliyorum şimdi. ;))

    YanıtlaSil
  6. @Günceran

    Evet güzel ve geç bir atılım oldu :)

    YanıtlaSil
  7. güzel anlatmışsın saol :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...