21 Eki 2008

Eurovision Güzeli Hadise


Eurovision'da Türkiye'yi temsil edecek olan adaylar tartışılırken bu son zamanlarda, kimin galip geleceği merak konusuydu sahiden.

Şebnem Ferah diyenler, Hepsi Grubunu isteyenler, Hadise Hadise diye kendilerini yırtan hayranlar derken, sonunda bizi temsil edecek şarkıcı belli oldu :)

Güzel sesi ve muhteşem fiziği ile Hadise, elemeler sonucu Eurovision'da bu yıl bizi temsil edecek olan şarkıcı seçildi. Trt'nin en sonunda karar verdiği Hadise için Trt Genel Müdürü şöyle konuşmuş;

“Ben henüz Hadise’yle tanışmadım, görüşmedim” diyen TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin, neden Hadise’de karar kılındığını ise şu sözlerle anlattı: Kliplerini izledim. Çok iyi şov yapıyor. Güzel bir hanımefendi. Yurtdışında yaşadığı için yabancı dili de çok iyi. Bir de çok iyi sponsorları var. EMI, önemli bir marka ve Hadise’nin sponsorluğunu yapıyor. EMI’ın bu konumu nedeniyle, TRT’nin tanıtım konusundaki eksikliklerinin de giderileceğini düşünüyorum. Birçok şey, bu sponsorluk sayesinde TRT’- ye maliyeti daha az olacaktır..."

Yani maliyet az diye mi Hadise'yi seçtiniz Sayın Müdürüm :) Aman neyse, benim gönlümden geçen kişi Hadise'ydi zaten..

İnşallah başarılı olur da yüzümüzü güldürür.

Hadise'nin birbirinden güzel resimlerine ulaşmak için Burayı ziyaret edebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Bencede iyi oldu. Güzel bir sonuç bekliyoruz Hadise'den. Başarılar...

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...