20 Eki 2008

Google Arama Kelimeleri Serisi -1-

Onlinewebstats'dan Blogumuzun hit durumunu takip ediyorum ve her defasında gülecek birşey kesin buluyorum :)

Neden diye sorarsanız, öyle kelimeler ile DüşünGeç'i ziyaret ediyorlar ki, görseniz "ne alaka yahu" dersiniz :)

Bende bu aramaları DüşünGeç'te millete ibret olsun diye açıklıyorum. Soru cevap şeklinde eğlenceli bir yazı hazırladım. Tabiki Soru'lar gerçek ve deformasyona uğramamış halde olan kelimeler (Yani kullanıcıların aradıkları), Cevap'lar ise bana ait :)

1. Soru: Bu etiketi çok fazla sayıda etiket açıklıyor. Lütfen düzeltin ve yeniden gönderin
Cevap: Lütfen Etiketlere açıklama girmeyin, aksi takdir de bir daha göndermeyin :)

2. Soru: internet explorer mı firefox mu
Cevap: Onu boşver de, Adana mı İskender mi ?

3. Soru: wordpress tema çalmak
Cevap: Olmak ya da olmamak.!

4. Soru: duvara yazı yazma
Cevap: Tamam abi, ozaman sende bi daha bizim kapının önüne çöp atma.!

5. Soru: 22 Geçersiz XML: çok fazla sayıda etiket
Cevap: Ney ney ? (1. Sorudakiyle aynı kişi bu sanırım :)

6. Soru: Bilgisayar tarihçesi geçmişten bilgisayar resmi
Cevap: Dur kardeşim hepsinin yanıtı bende yok :)

7. Soru: dehşet işkence videoları
Cevap: Sadist misin nesin ya.! Yürü git kapadık dükkanı, Yürü.!

8. Soru: bu ilk yazım merhaba
Cevap: Merhaba, bende Google.! Sen yenisin galiba ? (İşte bu en süper arama kelimesi :)

9. Soru: elektirkle çalışan araba
Cevap: Elektrik faturasını baban ödüyor dimi ? Yüzde bilmem kaç arttı zamlar haberin yok tabi.!

10. Soru: adem said kutlu
Cevap: Oha yani, o kim ?

Not: Bu aramalar tamamen gerçektir ve hepsi 20 Ekim P.tesi (Bugün) tarihinde olmuştur.

3 yorum:

  1. googleyi insan yerine koyan insanların insanlığından süphe etmeye başladım :)) :P

    **
    bu da benim 4 aylık arama arşivim
    http://harunguven.blogspot.com/search/label/Aramaya%20inan%C4%B1yorum

    YanıtlaSil
  2. valla her blog yazarı bu konuyu yazmalı bence ben yeniyim ama bende de öyle garip şeyler çıkıyor ki :D

    YanıtlaSil
  3. Tabuhan, bunu dün de konuşmuştuk. Ben de aynı konudan muzdaribim. Ben de mi böyle bir seri yazmaya başlasam? :) Hatta Harun'un bu konuyu birkaç yazıyla gündeme getirdiğinden bahsetmiştim. O da buraya linkini eklemiş zaten. Ne diyelim, Google'da insan yapısı neticede...

    Süleyman S. Aras

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...