16 Eki 2008

Oktayca Php


Merhabalar. Düşüngeçte yepyeni bir kategori sizlerle.. Tabuhan beyden istedim ve isteğimi kırmadı sağolsun. Burada neler yazacağım onları bu konu altında yazmak istiyorum ..

PHP nedir diye aklınıza sorular gelebilir. Bir web programlama dilidir. Yardımcısı olarak Mysql çok ünlüdür .. Linux sistemler üzerinde çalışabilen bir programlama dilidir .. Yardımcı programlar ile Windows işletim sistemindede sorunsuzca çalıştırabiliriz. Bunları birsonraki yazımda genişçe anlatmayı planlıyorum.

Evet burda neler yazmak istediğimi söylüyordum en son. PHP öğrenmek isteyen arkadaşlarımıza ve bilgisini geliştirmek isteyen arkadaşlarımıza kendi hazırladığımın PHP dersleri burada sunmayı amaçlıyorum. Php ile ipuçları , en yeni php sürümleri , php hatalarına çözümler , kendi yazdığım php scriptler , php kaynakları ve dahası ..

Kısaca bundan böyle Düşüngeç'te artık büyük bir PHP arşivi olacak. Alıntı yazılar değil tamamı orjinal yazılar .

Sağlıcakla kalın. Oktay Yenitürk

1 yorum:

  1. Gerçekten çok yararlı olacak bu kategori Oktay. Özellikle benim gibi Php bilmeyenler için :)

    Merakla bekliyorum yazılarını.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...