20 Eki 2008

Spooks - Türk Mafyası Haluk Bilginer


Tnt Kanalı Resmi İnternet SitesiTnt'de saat 20.00'da, yani iki buçuk saat önce yayınlanan Spooks dizisinde Türk Mafya rüzgarı esti :)

Mafya'nın ve El Kaide ile bağlantısı olan isim Haluk Bilginer'in ta kendisiydi. Diğer türkler ise Mısır'dan ve Kıbrıs'tandı.

Dizinin bu akşamki bölümünde Ajanlar bu büyük Türk Mafyasının içine sızma planları içerisindeydi. Bunun içinde hesapta çok alımlı ve hoş bir ajan görevlendirilmişti (Bana göre çok iticiydi). Aman ya, sanki önceki bölümlerini izledim de şimdi oturmuş bu bölümü anlatıyorum :)

Diziye misafir oyuncu olarak katıldı Haluk Bilginer, gayet hoş bir ingilizcesi vardı kabul ediyorum :) Hani diyorlar ya Hoolywood standartlarında oyuncularımız yok diye, işte Haluk Bilginer bunun için güzel bir adım attı.

Sonuç olarak bana göre mükemmel bir oyunculuk gösterdi. En azından yeterli bir performanstı. Birde mafyanın başı olması ayrı bir hava katmıştı ona yahu :)

Yabancı bir dizi de Türk oyuncu görmek gerçekten çok hoş oldu :) Umarım bunun devamı gelir bir şekilde..

4 yorum:

  1. yaw reklamlarda gördüm o gün izleyemedim...halbuki TNT den başka kanal izlemem kaçırdım o bölümü... Bir daha nsıl izleriz kim bilir :)

    YanıtlaSil
  2. Valla bir şekilde bulup izlemeni tavsiye ederim. Ben şahsen kendisini sevmiyorum, fakat oyunculuğuna herzaman saygı duyarım. Çok gururlandım izleyince :Pp

    YanıtlaSil
  3. YERALTI DÜNYASININ ÜNLÜ KABADAYISI ALATTİN ÇAKICI GRUBUNA YAKINLIĞIDA BİLİNEN ÖMER ÇAKIOĞLU SAKARYA KOCAELİ AYDIN VE İSTANBUL BÖLGESİNDE ÇEŞİTLİ MAFYA GRUPLARIYLA ÇALIŞMIŞ HAKKINDA BİRÇOK KEZ SORUŞTURMA AÇILMIŞ EN SON ÇAKAL CARLOS LAKABIYLA BİLİNEN ÜNLÜ KABADAYI ORHAN HALİLİN SAĞ KOLU OLARAK ORTAYA ÇIKMIŞTIR TÜRK MAFYA ALEMİNDE KIVRAK ZEKASIYLA TANINAN ŞAHIS BUNDAN DOLAYI BAZI ORTAMLARDA ÇAKAL LAKABIYLA ANILMAKTADIR BİRÇOK KEZ OPERASYON PLANLARI YAPMIŞ VE YÖNETMİŞTİR GÖZALTINA ALINDIĞI SUÇLARDAN BAZILARI ADAM ÖLDÜRMEYE TEŞEBBÜS AZMETTİRME ADAM YARALAMA ÇETE KURMA VE BİR ÇETEYE MENSUB OLMA TEŞEKKÜL OLUŞTURMA AKARYAKIT KAÇAKÇILIĞI TAHSİLAT ŞAHIS KARADENİZİN KÖKLÜ AİLELERİNDEN BİRİNE MENSUB OLMAKLA BERABER ASLI OF İLÇESİ NUFUS KAYDI TRABZON MERKEZDİR ENSON ÜSKÜDAR İLÇESİNDE İKAMET EDEN ÖMER ÇAKIOĞLU BİR GÖZALTI SIRASINDA BİR BASIN MENSUBUNA KAMERALAR ÖNÜNDE ÖLÜM TEHTİDİNDE BULUNMUŞTUR KENDİSİ UZUN ZAMANDIR ORTALARDA GÖZÜKMEMİŞ VE HİÇBİR OLAYA KARIŞMAMIŞTIR MAFYA ALEMİNDE BELGESEL İÇİN YAPILAN ROPÖRTAJLARDA ONUN İÇİN ÇOK ZEKİ AYNI ZAMANDA GÜLERKEN ADAM VURUR ALEMDE ÇOK SEVİLİR DENMEKTEDİR ONUNLA İLGİLİ BASINDA YER ALMAYAN ENSON HABER BULGAR MAFYASIYLA AKARYAKIT KAÇAKÇILIĞINDA ORTAK OLDUĞU PARA KONUSUNDA ÇIKAN BİR TARTIŞMADAN DOLAYI VARNADA BULGAR MAFYA BABALARINDAN BİRİNİN OĞLUNU VURDUĞU BU OLAYIN TÜRK MAFYASIYLA BULGAR MAFYASININ ARASININ AÇILMASINA VE GERİLMESİNE SEBEB OLDUĞU SÖLENMEKTEDİR...

    TÜRK MAFYASININ DALLARI ADLI BELGESELDEN ALINTIDIR....

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...