3 Kas 2008

Kendime CyberShot DSC-S730


2-3 Haftadır fotoğraf makinalarına merak salmıştım .. En sonunda almaya karar verdim ve Teknosa Cep bayiliğine gittim . Kameralara baktım ve gözüme bunu kestirdim. Gayet'te güzel bir makina .. Sony kameraların telefonda ve dijital fotoğraf makinalarında olan Cyber-Shot özelliğide vardı.

Yani paranın hakkını veren bir makina. Hiç yoktan boş zamanımda fotoğrafçılıkla uğraşmak istiyorum .


Ürünü fazla şahsi yazıya çevirmek istemem. Birazdan özelliklerinden bahsedelim :)

7.2 Megapiksel Çözünürlük
Benim istediğim özelliklerden biri . Adamın altındaki terden ufak bir ter taneciğine kadar net çekebilen bir alet :)

2.4' LCD Ekran
Fotoğrafları büyüklüğü açısandan gayet iyi bir lcd ekrana sahip ..

Sony CyberShot DSC-S730
Sony CyberShot S730 kamera; flaş, makro çekim ve kendi kendine çekim ayaları gibi fonksiyonları ekranda kullanışlı bir şekilde sunarak dijital fotoğrafçılıkta yeni olan kullanıcılara rehberlik ediyor. Ayrıca kullanıcılar çekimini yaptıkları nesneye en uygun çekim modunun seçilmesinde yardımcı olan bir fonksiyondan da yararlanabiliyorlar.

Dahası Ve Fazlası ..

5 yorum:

  1. Bende de Samsung L730 var. Şimdilik işimi görüyor :Pp 7.2 megapiksel Ama İntelligent Lcd ekran benimki :Pp

    Hayırlı olsun yeni makinan. Kışkırtıcı resimler çekmen dileği ile :Pp

    YanıtlaSil
  2. İlk başta bende L730 alıcaktım ama bulamadım maalesef .

    YanıtlaSil
  3. Zaten bi bende var o marka birde Paris Hilton'da.! ondan bulamadın sen :Pp

    YanıtlaSil
  4. Hevesini kıkrmak gibi olmasın ama bu makine gün ışığı harici pek iyi çekmiyor artı video çekimi -gürültülü ve karanlık yerlerde- berbat :/

    YanıtlaSil
  5. Biliyorum :) Flash'ı kapattığında gün ışığı haricindede güzel çekiyor :) ..

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...