8 Şub 2009

AKP Mersin Milletvekili Ali Er'den Matador Sov

Dün akşam haberlerinde izlediğim
daha doğrusu izlemek zorunda kaldığım bir haber
beni tam anlamıyla çıldırttı, üzdü ve hatta ağlattı.

AKP Mersin Milletvekili Sn. Ali Er Bey Erdemli ilçesine geliyor
ve uğruna bir boğa kesiliyor buraya kadar tamam ama sonrası ????

Sonrası tam bir ikiyüzlülük ve bir vicdansızlık örneği.

Orada bulunanların hepsinin aksine ben nefretle izledim,
gözümün önüne eski roma da yapılan arena dövüşleri geldi,
izleyenler de tıpkı onlar gibi coşku ve neşe içindeydiler.

E kolay mı koskoca bir bakan ilçelerine gelmiş.

Aman aman ne büyük şeref.

O zaman tabii ki insanlığını bir tarafa bırakıp, sadece karayolunu değil
gelen kişinin de gözünü boyamak lazım dimi ?

Sen değil bir kasap, bana göre bir Müslüman bile değilsin,
çünkü eğer öyle olsaydın kurban kesilecek olan hayvanı
işkence etmeden sakince kesileceğini bilirdin.

Tamam bizde kurban kesmek adet dendir ama madem ille de keseceksiniz,
küçük bir hayvan kesseydiniz bari, ama olur mu yalakalığın üst sıralarına oturmak
öyle bir koç kesmekle olmaz.
Boğa keseceksin, deve keseceksin,
kurban ne kadar büyük olursa uğruna kestiğin o kişiden göreceğin
menfaat da o kadar büyük olur dimi?

Utanmalısın !!!
Umut ederek yazıyorum ki eğer içinde biraz olsun bir vicdan var ise ,
yaptığın ayıbın ne kadar büyük olduğunu haberlerde kendini izlerken anlamışındır.

Seni ve sana bu görevi veren arkadaşları nefretle kınıyorum !!!

Çünkü sizler gerçek anlamda birer KASAP’SINIZ!!!!!


Not : Kestiğiniz kurbanın etine yoksul ailelere dağıtacakmışsınız
Aman ha bari böyle bir hata da bulunmayın çünkü siz sevap işlemediniz.


Bu yazı DüşünGeç'in takipçilerinden olan Arzu Hanım'ın kişisel yazısıdır. İsteği üzerine yayınlıyor ve kendisine teşekkürlerimizi sunuyoruz.

1 yorum:

  1. Nefret ediyorum kurbanlık hayvanların bu tür gösterişlere malzeme olup kesilmesine.! Gazetede de gördüm bu sabah gerçekten tam bir vahşet ya.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...