5 Şub 2009

Blogtayız ve Ben

Blogtayız'ın en şeker misafirlerine en içten dileklerimle Hoşgeldiniz diyorum.

Aslında Çarşamba günü (dün) sizleri ağırlamam gerekirken, tamamen bencil yaklaşımlarım sonucu ve aramızdan talihsiz bir şekilde diskalifiye edilen Hazal'ın açtığı gün açığını bahane ederek sıramı Perşembe gününe almış bulunuyorum. Bunun beni rahatlattığını düşünüyorsanız çok yanılıyorsunuz. Son derece gergin ve stresli bir ruh halinde yazıyorum bu satırları :)

Şimdi tam olarak planlı bir programım yok. Akışına bırakıyorum herşeyi.. Öncelikle size Blog kariyerimden bahsedeyim:

2007 Ağustos Ayında bir anlık heves ile blog açmaya karar verdim. Büyüklerimin "Sen büyünce ne olucan" sorularına inat cevabımı "Blogcu olucam" olarak paket yapıp evlerine postaladığım bir dönemde başladım yazmaya :) Tabi tam olarak yazmak diyemeyiz. Ctrl+C ve Ctrl+V tuşlarını o dönemler daha bir benimsemiştim. Bunun sebebi Blog Kültürünün ne olduğunu bilmediğim içindi tabiki. Her çiçekten bal alır gibi her türlü Blog servisinden hesap açıp birçok blog oluşturdum. Her servisin ayrı kodlamasını az çok biliyorum diyecek kıvama geldikten sonra, Ben bunu yapmalıyım diyerek Allah katından vahiy geldiğine inandığım bir Projeyi hayata geçirdim. Bu proje DüşünGeç'in ta kendisi :) 7 Ay önce kurduğum Blogumda hiçbir zaman keşke demedim, aksine daima iyiki dedim. İyiki DüşünGeç'i kurmuşumda bu kadar çok dost kazanmışım.

Neyse daha fazla derinlere inip bu güzel günü ağlamaklı geçirmeye hiç hevesim yok :)

Bugün için size özel 2 adet şarkı seslendirmiştim. Fakat gelin görün ki bir türlü mp3 dosyasına çeviremedim sesleri.! Hani dedim sesimde iddialı olmasamda misafirlerime jest olur diye düşünmüştüm. Yani anlıyacağınız yazım bu şekilde berbat oldu :Pp Hatta bu konuda Fatoş'un (Seyyah) gıcık şakalarına bile maruz kaldım. Ona göre yorumlarda eleştirilerinizi tahrik edici değil destek verici yapın. Günün acısını çıkartmayayım üzerinizde.! Diyerek sözümü kuru kuru bitiriyorum efendim. :)

Ha bu arada az daha unutuyordum. Yemekteyiz'in İnternetteki versiyonu Blogtayız'da da bir Kıl Olayı olarak klasikleşen bölümü biraz daha geniş bir Espri anlayışı ile paylaşmak istiyorum. Buyrun size Kıl Adam sayın misafirlerim :)


Daha detaylı incelemek istiyorsanız, Resmin üzerine Tıklamanız yeterli olacaktır.

41 yorum:

  1. Merhaba Hoşgeldiniz. Eliniz boş gelmediniz inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Sana bugünün süprizi olarak epilatör getirdim.Beklediğim gibi blogtan kıl çıktı.şaşırmadım yani :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Fatoş hanım. Gerekli yerlerimi Traşlayıp size daha iyi bir sunum yapacağımdan şüpheniz olmasın ;)

    YanıtlaSil
  4. Yazında yapamadıklarını değilde yaptıklarını anlatmanı beklerdim.Kıl çıkması gülümsetti tabiki ama güldürmedi söyleyeyim :p

    YanıtlaSil
  5. Ya bu kıllı resim miğdemi bulandırdı kılı fazla kaçmış :P

    YanıtlaSil
  6. Ben kendisinin sesini dinlemiş biri olarak şiddetle tavsiye ediyorum.Bugün olmasada başka birgün mutlaka dinleyin..

    YanıtlaSil
  7. Gördüğüm kadarıyla Blogcu Forumdan çok etkilenilmiş. Yer yer o havayı hissedebiliyorum

    YanıtlaSil
  8. Fatoş, Kıl Adamı gülün diye koymadım zaten. Biraz sıcak bir ortam olsun diye ekledim ama sen varken buralar kutup be güzelim :Pp

    Erhan, Sağol kardeşim. Sanatçının değerini biliyorsun sen :)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Ben temayı eleştirmek istiyorum.tema anahatları itibarıyla güzel ama ben hala şu twitter ın en üstte olmasını anlayamadım.Blogtaki en önemli şey o gibi oluyor.Ayrıca Düşüngeç logosu temada çok sönük kalmış.

    YanıtlaSil
  11. Sesini bende merak ettim şimdi ve çok şükür metası tam olan bir blog :) bu arada topluluk blogu ama arşivden gördüğüm kadarıyla bir tek sen çalışıyorsun :)

    YanıtlaSil
  12. Gülşah, Forumdan etkilenilmesi doğal. Çünkü Temanın kodlarıyla Teknomobi oynadı :)

    YanıtlaSil
  13. Tabuhan eleştrilere açık olalım lütfen :)daha yeni başlıyoruz ;)

    YanıtlaSil
  14. Temanın Logosu baya bir maziya sahip kolay kolay değişmez sanırım..

    YanıtlaSil
  15. Gülşah ne derler bilirsin. Krallar önde gider :Pp Benim yazımın daha çok olması doğal birşey değil mi ?

    YanıtlaSil
  16. Ya Tabuhan ben senden daha güzel bi yazı ve süpriz bekliyordum :s

    YanıtlaSil
  17. Menü altındaki eklenti güzel ama sadece 3 konu dönüyor,daha fazla olsa o zaman amacına ulaşırdı bence.

    YanıtlaSil
  18. Bende kendimden çok emindim fakat bugün baya bir hevesim kırıldı Gülşah. Şimdi biraz temanın eksikliklerinden bahsedin. Ben toz konduramıyorum çünkü :)

    YanıtlaSil
  19. Ay sevsinler :) Peki sen kaşındın. başlıyor eleştiri bombardımanı:

    Çoğu yazını hissetmeden yazıyorsun. Bazen uydurduğunu bile düşünüyorum (mazurgör).
    Logonu çok seviyorum ama her okuyuşumda "bildirgeç" aklıma geliyor. RSS logonu şööyle tepeye kondursan. Hadi ben koyamıyorum ama senin koyman lazım. Footer kısmı olmamış temaya yakışmıyor. Belki css'iyle oynanabilir.

    YanıtlaSil
  20. Temanın gelişmeye ihtiyacı var.Çok uğraşıldı üzerinde ama bir kaç ufak şey daha iyi gider sanırım..

    YanıtlaSil
  21. Footer da linkler bölümünde estetik sitesi var ne alaka diye merak ediyorum.ha dostun falansa onun ayrı bölümü var.İlginç yani
    Benim blogta olduğu gibi seninkinde de Rss en altta sönük bi şekilde duruyor.Daha güzel bi yer verebilirdin...

    YanıtlaSil
  22. Benim anladığım kadarıyla sen temayla işi götürmeyi planlamışsın.Hadi temamı eleştrin cümlesinin altında da bu fikir var.

    YanıtlaSil
  23. Güzel Eleştri Gülşah. Şurdan başlayayım: Logoyu okuduğunda Bildirgeç'i çağrıştırması çok doğal, çünkü Bildirgeç'ten esinlenerek kendi fikrimle oluşturduğum bir isim. Bunu herzaman heryerde söylerim inkar etmiyorum. Hissetmeden yazıyorsun kısmına şu açıdan bakıyorum: Eksiksiz ve kusursuz yazma isteğimden kaynaklanan his ile yazıyorum. Bazı konularda ise bütün samimiyetimi ortaya koyuyorum. Ama diğer konularda dikkatli yazmak gerekiyor. Sanırım hissetmeden yazmamın nedeni bu. İsteyerek yazıyorum ama hissiz oluyor demek :)

    Rss logosunu da ekliyeceğim en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  24. Fatoş Estetik Linki Reklam amaçlıdır. Yani bırakta Blog'a reklam alalım :)

    YanıtlaSil
  25. Yazılar topluluk bloglarının işlevine göre iyi seçilmiş yazılar.Direk gündemle orantılı.Dezavantajıda her yazarın blog yazarlığının farklı olması.Buda sanırım her topluluk blogunda yaşanıyor.

    YanıtlaSil
  26. Ben yazı hususunda Tabuhanın oyunu kurallarına göre oynadığını düşünüyorum.Benim dikkatimi çeken şey.Her zaman başlıkta türkçe karakterlere dikkat etmesine rağmen blogtayız kelimesinde bunu es geçmiş olması.(yazıyı ilk yayınladığında gördüm inkar etme sakın ) :)

    YanıtlaSil
  27. doğru tahminler beni acayip muylu ediyor. egoist miyim neyim :)))

    hani insan sevdiğini yerden yere vururmuş ya o misal :P

    ayrıca reklam vermek isteyenler için hitlerin de fena değil. bence hissederek yazmaya başladığın an yan menü dolacaktır.

    YanıtlaSil
  28. Tabuhan reklam öyle en altta bi kelimelik linkle olmaz.Uyutma bizi :)

    YanıtlaSil
  29. Erhan aslında Topluluk Blogu olmanın dezavantajından ziyade bu bir ek avantaj olabilir. Her türlü kesime ve her türlü kültüre açık bir Blog olma özelliği barındırabiliriz :) Yani herkesin farklı bir düşünce yapısı var ve DüşünGeç vasıtasıyla bunları bir araya getiriyoruz. Bu bence bir avantaj.

    YanıtlaSil
  30. temada yukarıdaki flash'da ıkı tane fırefox yazısı cıkıyor pes pese. duyrulur

    YanıtlaSil
  31. Fatoş, Reklam piyasasını bana bırak istersen he :) Text Link Reklamları ziyaretçinin gözüne gözüne sokmak için değildir. Bu konuda bilgili kişilere sorabilirsin bana inanmıyorsan. Amaç hit değil Tamamen reklamverenin sitesini güçlendirmesidir. Yani Alexa Rank ve Pagerank değerimize bakarsan anlarsın demek istediğimi..

    Yazı başlığını düzeltmeme gerek yok sanırım ? Sonuçta biz bunu kendi aramızda yapıyoruz ve Google'a oynama gibi bir amacım olamaz bu konuda :)

    YanıtlaSil
  32. O yanıda var malum.Ancak misal vereyim seni ve bir kaç yazar arkadaşımın yazdığı tipleme neredeyse aynı.Diğer yazarlardan aramıza katılan olduğunda yazılarına alışmak zamanımı alıyor.İmla kullanımı olsun sözcük seçimi olsun farklılıklar oluyor.Belki aklımda çizdiğim yazar profılı tek stilden oluşuyor bana bu yüzden bu şekilde geliyor.

    YanıtlaSil
  33. Bu arada Erhana bişey söylemek istiyorum Düşüngeç logosunun orjinali bozulmadan efektle falanda yenileştirilebilirdi.Tabuhanın yerine sen cevapladığın için sana sesleniyorum bende...

    YanıtlaSil
  34. Son yorumlara gelmiş sıra.Herşeye rağmen yazı yayınlaman güzeldi.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  35. Ağırladığından dolayı teşekkür ettim üstadım.

    YanıtlaSil
  36. Neyse bugünü de güle oynaya bitirdik. Her ne kadar hazırladığın müzikleri dinleyemesek de dinleme umudumu yitirmiyor ve bekliyorum.
    İyi akşamlar yarın bende görüşürük :)))

    YanıtlaSil
  37. Ayağınıza demicem elinize sağlık arkadaşlar. Güle güle iyi akşamlar hepinize :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...