9 Şub 2009

Emirkan - Sevgililer Günü Video ve Sarkı Sözleri




Mâlum şunun şurasında 14 Şubat'a ne kaldı ki. Bu güzel güne özel olarak Emirkan ve Demet Akalın'dan bir düet dinlemek istermisiniz ? Kesinlikle dinlemenizi tavsiye edeceğim bir parça olan "Sevililer Günü" ile sizleri başbaşa bırakıyorum :)


Emirkan - Sevgililer Günü Şarkı Sözleri:

Ne dağları aştım ne denizleri
Gözlerinde saklı cennetim benim
Beni bir kez çağırırsan
Bin kez gelirim
Dualarım kabul olur
Seni görürüm
Hasretine dayanamaz belki ölürüm

Sevgililer gününde kalbin atar kalbimde
Benim için ağlayan sevgilim nerde
Sevgililer gününde yüzüklerin elimde
Ben yıllardır evliyim sensizlikle

Sevgililer gününde kalbin atar kalbimde
Benim için ağlayan sevgilim nerde
Sevgililer gününde yüzüklerin cebimde
Ben yıllardır evliyim sensizlikle

18 yorum:

  1. BENCE ÇOK GÜZEL BİR DÜET OLMUŞ EMİRKAN YOLUN AÇIK OLSUN...

    YanıtlaSil
  2. SÜPER OLMUŞ DAHA NE DİYİM YAWW

    YanıtlaSil
  3. SÜPERRRRRRRRRRRRRRR BU ARADA DÜŞÜNGEÇEDE TŞK

    YanıtlaSil
  4. @BEYAZ_MELEK

    Rica Ederiz Efendim :)

    YanıtlaSil
  5. SEVGİ DIORKI TEK KELIMEYLE SÜPERRR

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş yürü emirkan kim tutar seni

    YanıtlaSil
  7. GÜZEL Bİ ŞARKI ŞUNU UNUTMAYALIM KLİPTE ÇOK GÜZEL EMİRKAN YOLUN AÇIK OLSUN TBR..

    YanıtlaSil
  8. gercekten cok guzel olmuş ama demet yerıne ebru yasar olsa tam super olurdu bence texas_bursaspor@hotmail.com aynen dıyen varsa beklerım

    YanıtlaSil
  9. emirkan daha güzel şarkılarını bekliyoruz ama demet olmasaydıda ebru yaşar söleseydi ama demetinde sesi yakışmış..

    YanıtlaSil
  10. harika süper bi düet

    YanıtlaSil
  11. süper olmuş ne diyebilirim ki her bilgisayarımı açtığımda bu şarkıyı dinliyorum demetle daha da güzel olmuşşşş

    YanıtlaSil
  12. süpperrrrrr bi şarkıı olmuş yha bayıldımm demeti çoqqq sefiorumm=)=)=)

    YanıtlaSil
  13. süpeeeeeeeeerrrrrr yaaa . çok güzel , ilk defa bu kadar güzel bir şarkı dinledim. herkesin adına çok teşekkür ederim bu şarkı ben ve aşkım erhan'ın
    şarkısı oldu

    YanıtlaSil
  14. ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK BEYENDİM ...KÜBRA..

    YanıtlaSil
  15. süpersin abicim bariz harika olmuş eyvallah devamını bekleriz

    YanıtlaSil
  16. emirkan süper olmuş.

    YanıtlaSil
  17. çoooook güzel olmuş süperr

    YanıtlaSil
  18. Manyaq bi Düet Olmuş Süperr

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...