25 Şub 2009

Sistem Yedekleme

Merhaba arkadaşlar. Yeni yazımla karşınızdayım.Bugün sizlere sistemi yedeklemeyi anlatıcam. "Neden sistem yedekliyelim?" soruları gezer akıllarda. Yedeklemeliyiz çünkü bilgisayarımızda donma, kitlenme, kasma vb. gibi olaylar olduğunda, sistemi yedeklediğimiz tarihe geri çeviririz ve ne kasma, ne kitlenme gibi olaylarla karışlaşırsınız. Format atmaya gerek bile kalmıyacak. Format attık bilgisayarımıza, driverları, programları vs gibi herşeyi yükledik. Her işi yaptıktan sonra mutlaka sistemin yedeğini alın. Yedekleme programları vardır. Ancak ben Windows'un kendi programıyla anlatıcam. Hem videolu hemde resimli anlatıcam. Videonun linkini aşağıya koyucam. Şimdi ise resimli anlatıcam.
Öncelikle şu yolu izleyin:
Başlat/Programlar/Donatılar/Sistem Araçları/Yedekleme

Yukarıdaki yolu izleyin. Şimdi ise aşağıdaki resimlerden yola çıkın.











Evet arkadaşlar. Ben yedeklemeyi anlattım. Anlatmış olduğum yedekleme sadece temel bir yedekleme. Gelişmiş ayarları vs gibi olaylara girmek aklınızı karıştırabilir. Aşağıya videolu anlattım. Link'i koydum. Resimlerden anlamayanlar içindir. Sesli değil yazılı anlattım. Sisteminizi yedeklemeyi herkese tavsiye ederim. Kolay gelsin..


VİDEOYU İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

1 yorum:

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...