28 Şub 2009

Teknomobi Blogger Teması - Blogger Templates

Uzun bir süredir kendi özel teması ile meşgul olan Teknomobi, sonunda bombayı patlattı. 1-2 Ay'dan fazla oldu sanırım tema yapımına başlayalı.. O günden beri sır gibi sakladı temasını :) Taa ki, düne kadar (27 Şubat 2009).

İşte o temanın ayrıntıları ve kişisel yorumumdan oluşan yazıya başlangıç yapıyorum. Öncelikle temanın adı "TeknoMobi Tema v1" ve Blogger blogları için tasarlanmıştır. Buradan temanın demosuna ulaşıp göz kararı bir inceleme yapabilirsiniz. Veyahut aşağıdaki resimden faydalanabilirsiniz.


Şimdi gelelim olumlu ve olumsuz eleştirilere; tabi zevkler ve renkler tartışılmaz, bu yüzden kişisel fikrimi söylüyor ve kimseyi zan altında bırakmak gibi bir çabam olmadığını belirtmek istiyorum. Evet şimdi temayı ilk gördüğümde, içimde birikmiş bir beklenti cümbüşü vardı. Bunun sebebi temanın sır gibi saklanmasıydı tabiki.. Fakat ben beklentilerimi karşılayacak bir tema göremedim. Aksine Btemplates.com gibi Blogger tema sitelerinde sıkça karşımıza çıkan bir şablon görüyorum. Neden böyle söylüyorum çünkü, ben özellikle Sidebar'da çeşitli özellikler ve eklentiler bekliyordum. Ayrıca Footer'a da bir bölüm açıp temanın kullanım alanı çoğaltılabilirdi. Bu eksikliklere rağmen adına uygun bir Teknoblog kurulabilir bu temayla..

Elinize sağlık Hocam :)

Temanın gerekli anlatımları ve indirme dosyaları için Şurayı ziyaret edebilirsiniz.

5 yorum:

  1. güzel olmuş tebrik ederim

    YanıtlaSil
  2. nedense hala eski tasarımla görüyorum siteyi

    YanıtlaSil
  3. Tabuhan

    v1 birde bazı hatalar olması normaldir. Tema bu haliyle kalmayacak. Bir müddet sonra biraz daha gelişmiş ve farklı özellikler eklenmiş olarak v2 olarak karşınızda olabilir.

    YanıtlaSil
  4. bende katılıyorum tamam gercekten güzel yorum baglantılar arşiv gibi hepsinin bir arada olması çok iyi düşünülmüş bence biraz daha özellikli olması lazımdı mesela devamını oku sayfa numaralandırma bol bol özellik :)

    YanıtlaSil
  5. @incesticide
    İlk tema olduğundan çok fazla özelliği bir arada vermek istemedim. Beni takip edenler bilir. Aslında çok daha geniş bir özellik yelpazesinde düzenleme yapıyorum... Ama ilk olduğundan aşırıya kaçmadım...

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...