3 Tem 2010

Blogger Flickr Animasyon Bulutu Eklentisi

Roy Tanck's Flickr Widget requires Flash Player 9 or better.


Daha önceden Blogger için entegre edilen Wordpress'in etiket bulutuna benzer yapıda olan bu Flickr Resim Bulutu ile artık paylaşmak istediğimiz resimleri animasyon şeklinde tıpkı Wp Etiket bulutu gibi ekleyebiliyoruz.

Bunu gerçekleştirmek için öncelikle Flickr hesabımıza girip üst menüden sırasıyla You > Your Photostream'i seçiyoruz ve çıkan sayfanın altındaki Rss Feed linkimizi kopyalıyoruz. Daha sonra Flickr Widget adresinden "Flickr Feed URL" bölümüne kopyaladığımız Flickr Rss Feed adresimizi yapıştırıyoruz. Widget width ve Widget height seçeneklerinden blogunuza uygun boyutu ayarlayabilir, Widget background color seçeneği ile de arkaplan rengini zevkinize göre ayarlayabilirsiniz. Tüm bu ayarları yaptıktan sonra "Genarate code snippet" butonuna tıklayarak blogumuza eklememiz gereken Html kodunu alıyoruz.

İşte hepsi bu kadar.! Yazının başındaki Flickr Resim Bulutu ve kaynak bilgi BloggerBuster'a aittir.

Eğer anlayamadığınız biryer olursa bu konu altından yorum atarsanız geri dönüş yaparız ;)

6 yorum:

  1. Çok yararlı bir paylaşım oldu teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Kendi sitemem kurudm. başarılı bir eklenti .. :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım ekleyemedim. Nasıl yapabiliriz. Çok deneyimli değilim. RSS i bulamadım. geoRSS diye bir şey buldum. O da uploads dedi durdu. Ben ekrana bakıyorum ekran bana. Nasıl yardımcı olabilirsin. Bu kodu edinmek istiyorum. Basit bir kurulum gibi ama benim gibi acemiler beceremiyor işti. Acele cevap:)Ha bir de twitter html si eklemek istiyorum bloguma. Ne yapmalıyım?Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Hayır hayır şimdi yaptım. Çok güzel oldu. Sabah sabah o kadar sevindim ki. Teşekkür ederim arkadaşım. Harika. Kolay gelsin. Ha twitter bulutu arayacağım şimdi de:)))

    YanıtlaSil
  5. bu resimlere kendi sitemizdeki, resim açıklamaları, bağlantılara yönlendirme nasıl yapılmakta? bunu yapınca direk flick'da bulunan resimler açılıyo. Teşekkürler
    zersoy@alcheragfx.com

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...