10 Mar 2009

Mim - 10 Yıl içinde Ne Yapmayı Planlıyorum ?

İlyasBAT Şuradaki yazısında bizim Family'ide Mimlemiş sağolsun :) Bayadır Mim almıyordum ve aldıklarımda genelde çocukça veyahut gereksiz mimler oluyordu. Fakat bu sefer aldığım mim geleceğimiz hakkında olduğu için baya hoşuma gitti.

Şimdi öncelikle DüşünGeç Ailesi'ne ithaf edildiği için bu Mim'e cevaben yazılan yazıya bütün yazarlarımızın ayrıca "edit" olarak fikirlerini girmesini rica ediyorum. Tabi fazla detaya girmemeleri umuduyla, yoksa Ansiklopedi tadında olur yazımız :P

Tabuhan Özçelik:
1- Şuan ilk hedefim Açık Öğretim'de olsa Üniversiteyi bitirmek ve meslek sahibi olmak.
2- Tabiki zengin olmak yada rahata kavuşacak kadar parayı bulmak :)
3- DüşünGeç'i 1-2 yıl içerisinde bambaşka ve farklı projeler ile bir Türk Devi haline getirmek istiyorum. Tabi Bloglar arası :)
4- Fazla karamsar biri olduğum için geleceği dair bunlardan başka birşeyden söz edemicem. Son olarak ise 30'a merdiven dayadığım yaşlarda evlenmeyi planlıyorum :)

Ümit Özcan :
1. Öncelikle ilk Hedefim Öss yi Kazanmak ve İyi Bir Meslek Sahibi Olmaktır her genç gibi
2. İnternette büyük projelere İmza Atmak Tabikide
3. Ben Olmasam bile Birilerinin Beni iyiliklerimle anmasını ve insanlarda iyi bir önizlenim bırakmam
4, Kendi Ayaklarımın Üzerinde durmak ve başkalarına muhtaç kalmamak
5. iyi Bir Mesleğe Sahip Olmak
Aslında Fazlada Bişey istemiyorum :)

TeknoMobi

Aslında bu mim bana Tamkarışık (Gülşah) daha önce paslamıştı. Bende kendi blogumda cevaplamıştım. Ben kendi blogum haricinde DüşünGeç'te de yazılar yazmaktayım. Tabuhan'da Düşüngeç'in topluluk blogu olması vesilesi ile yazarların isteklerine de yer vermek istemiş. Kısaca 10 Yıl İçinde Yapmak İstediklerimi sıralayayım!..

  1. Fen ve Teknoloji Öğretmeni olarak atamamın yapılması ve bir an önce eğitimini gördüğüm mesleği tam anlamıyla yapmaya başlamak...
  2. Hayatı paylaşabileceğim bir kişi ile mutlu olmak...
  3. Bir araba sahibi olmak ve Türkiye genelindeki bütün arkadaşlarımı ziyaret etmek...
  4. Adımı dünya çapında duyurabileceğim bir web projesi geliştirmek...
  5. İleride Milli Eğitim Bakanı olmak ve Eğitim Sisteminde ki sorunları düzeltebilmek...
Erhan Türkyılmaz
1-Okumakta olduğum Bilişim T. Ağ Sistemleri alanında kendimi geliştirerek yurt dışı eğitimlerde bulunmak ve ismimi bu konuda uzman bir mevkiye çıkartmak.
2-Sevdalısı olduğum Müziği yine kendi ismimde bulmak ve milyonlarca kişiye ulaştırmak.
3-Hayatımı devam ettireceğim kişiyi bulmak.
4-Bir ev ve tekne sahibi olmak ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...