30 Nis 2009

En iyi Webcam

Merhaba arkadaşlar. Şimdiki konum webcamlar olucaktır. Şimdi sizlere denemiş olduğum webcamlari anlatıp, en iyisini söylüyecem.
Bigtop webcam kullandım. 5 Megapiksel diyordu. Ancak görüntüye bakıyorum hiçde 5 değil. Meğer 5 Megapiksel büyüklüğüne kadar çıkabiliyormuş. Bu webcami tavsiye etmiyorum.
Canyon webcam kullandım. Ancak bu webcam çok daha iyi göstermiyor. İyi gösteriyor ancak biz insanoğulları çok iyiyi isteriz.
Microsoft webcam kullandım. Microsoft'un iyi ürünlerinden bir tanesidir. Microsoft webcam çok güzeldir. Denedim iyiydi. Tavsiye ederim.
A4 Tech webcam kullandım (Bağımlısı oldum, bırakamıyorum). Arkadaşlar, 4 çeşit webcam kullandım içinden sadece A4 Tech'in çok iyi olduğunu anladım. A4 Tech Number One ! Kullandığım model, A4 Tech Pk-635. Çok iyi, cam gibi gösteriyor.
Webcam alırken tereddütlenen arkadaşlara tavsiyemdir. A4 Tech almalarını öneririm. Pk-635 Modelini alabilirler. Herhangi bir sorun ile karşılaştıklarında ben yardımcı olabilirim. Bu arada A4 Tech ucuz bir webcamdır. Şunuda belirtiyim, bir webcam alırken ucuzuna fazla kaçmayın. Benden şimdilik bu kadar. Sonraki yazılarımla görüşmek dileğiyle, hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Güzel yazı fakat öylede fazla webcam'a önem vermemek gerkeir :D Sonuşta film çekmiyoruz bunla .. :DBende Sonia kullanıyorum .. Çok güzel bir web-cam ama çözünürlüğü biraz kötü :) İşimi görüyor .

    YanıtlaSil
  2. A4 Tech bencede 1 numara :) bende onu kullanıyorum

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...