23 Haz 2009

Hadise ve Sinan AKÇIL

Bir duyum aldım. Hadise ve Sinan AKÇIL evleniyorlarmış dedikodusunu duydum. Ancak doğru mu diye araştırdım. Araştırmalarımın sonucunda bir karara vardım. Kararımı yazımın sonlarında açıklıyacam.
Popüler söz yazarı ve besteci olan Sinan AKÇIL'ı biliriz. Hadise ile Sinan AKÇIL arasındaki elektriklenme "Düm tek tek" macerasından başlamıştır.
Peki ben bu karara nasıl vardım?
Size araştırmalarımdan bir yazı sunucam. Aşağıdan okuyabilirsiniz.
"Hadise'nin "Kahraman" adını verdiği albümün çıkış şarkısı olacak "Evlenmeliyiz", sözleriyle dikkat çekiyor: "Herkesten çok ayrısın, sen bunun farkındasın... Gel gel gelsene de beni övsene, senle ben yan yana bir düşünsene... Gel gel gelsene de aynı sahneye, bence evlenmeliyiz hem de bu sene..." İşte bu sözlerin aslında Akçıl'ın gerçek niyetini ortaya koyduğu, ikilinin evlilik planları yapmaya başladığı iddia ediliyor."
Sözleri okuduğunuz gibi evlenme olayını anladınız umut ediyorum.
Araştırmalarının sonucunda vermiş olduğum karar?
Herkesin fikrine saygı duymak gerek. Benim fikrim şudur; Allah bunlara akıl, fikir versin. (AMİN)

4 yorum:

  1. bence hadise ve sinan akcil cok ama cok yakisiyorlar ve mutlaka evlenmeliler. akcil da onlara cok uyan bir sarki yazmis

    YanıtlaSil
  2. No Hadise, No Sinan, Anti Hadise, Anti Sinan, No yorum, NO gırgır...
    Only yes Düşüngeç :)

    YanıtlaSil
  3. bence bu aşk gercek aşk değil ve sinan akcıl hadise birlikteliği uzun sürmez ben hadiseye gercek verilmesi gereken aşkı ve sevgiyi onun vericeğini sanmıyorum ve onu mutlu edemez sadece onu üzer bu böyle bilinsin demedi demeyin

    YanıtlaSil
  4. Mutlu olurlarsa neden olmasin kendilerinin bilecegi bir i$ tabiki, herkez hayatinin ve kaderinin yolunu kendi cizer bence inaniyorlarsa ve eminlerse bu ili$kinin súrecegine bizede TEBRIKLER DILEMEK VEDE BIR YASTIKTA KOCASINLAR SÓZÚ DÚ$ER.... (cok fazla ta$tismaya gerek yok arkada$lar herkez kendi hayatini istedigi gibi ya$amakla ózgúrdúr)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...