11 Tem 2009

Adsız Bir Şiir

Uzun süren acıların ardından kalemden kağıda dökülen mısralar...Evet kendi yazdığım bi şiir.Sizlerle paylaşmak istedim.Umarım Hoşunuza gider =)




Sensizligin sessizligi korkutuyor özlemini,

Sessiz bir çıglık, çıg gibi eziyor benligimi,
Ecel haber veriyor vaktin geldiğini,
Umutsuzca arıyor gözlerim; bir seni, birde senliğini.
Ama sen yoksun...

Hasret feryad ediyor, figan kan aglıyor.
Gözlerinden dökülen inciler narı ateş oluyor,
Olupta yakıyor ruhumun her zerresini
Hayalin hep karşımda ama, ama sen yoksun...

Kırıldı umut kandili'de, varlıkta yokluga büründüm,
Kalbime gömdügüm gözlerinde yitik bir ömrü gördüm.
Ama orda sen yoktun...

Oysaki bir gülüşün gül bahçesine çevirirdi gönlümü
Yıldızsız gecelerde güneşi olurdu ruhumun
Kızıl bir gonca açardı hergün kalbimde
Onlara bakar avunurdum her gittiğinde,
O goncalarda solunca günün birinde
yandı bedenim, yandı, kül oldu, taş oldu seni okşıyan ellerim
Umarsızca arıyor şimdi gözlerim.Ama sen yoksun...

Artık gidiyorum bu viran şehirden,
Kaybettim gözlerini gözlerimden.
Yoklugunu hissettiren bir anı verme, istemem.
Hissedemem artık versende istemem.
Sadece ılık bir rüzgar versen nefesinden
Yeter bana bu acı, artık git gideceksen...

Şimdi hafif bir yağmur alıyor benligimi,
Bir rüzgar titretiyor nefesimi.
Yanıma tek bir şey alıyorum giderken,
Gözlerin, gözlerin, gözlerin.
Ve sana bırakıyorum ruhumu
Ona iyi bak, olurmu?

Agır agır kapatıyorum kepenklerimi
Usul usul, yavaş yavaş ve sessizce...
ÖZ'üm sendin,
Her GÜN'üm sendin,
Ama hiçbir zaman benim degildin...

Tarık Yiğit

3 yorum:

  1. Çok özgün bir şiir olmuş. :$

    Güzel ve içten yazmışsın. Birkaç imlâ hatası da olmasa...

    Yüreğine sağlık. ;)

    YanıtlaSil
  2. Evet çok Özgün bir şiir.Bu şiiri adına Yazdığım kişinin adıda Özgün zaten.Şiirin son 2 mısrasından anlaya bilirsiniz.Beğendiğineze sevindim... =)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...