5 Tem 2009

Kısa Bir Mola Veriyorum...


En yakın dostumla şöyle bir Gelibolu sefası yapalım dedik. Dün otobüs biletlerini aldık, yarın ise yolcuyuz :)

Eee biraz da biz keyif yapalım değil mi ama... Merak etmeyin bol bol resim çekip döndüğümde DüşünGeç'te sizlerle paylaşırım. Arkadaşımın rehberliğinde Gelibolu'yu keşfetmeye çıkıyorum. Daha hiç gitme fırsatı bulamadığım Çanakkale Şehitliğini de ziyaret etmek istiyorum.

Hatta oltamızıda alıp güzel Çanakkale boğazından balık avlamaya çalışıcaz. Artık hergün rakı-balık takılırız diye umut ediyorum :)

Neyse efendim, yarın saat 16:45'den itibaren İstanbul'dan ayrılıyorum. Hepiniz kalın sağlıcakla..

4 yorum:

  1. Hayırlr yolculuklar üstad =)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı yolculuklar sag selamet dönün inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı Yolculuklar Tabuhan Resimlerle Gelibeluyu Ölümsüzleriştirmeyi unutma :D

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...