25 Ağu 2009

DusunGec.com Alan Adı Ödüllü Yarısma


Ne zamandır aklımda olan bu yarışmayı sonunda hayata geçirebilme fırsatı buldum. DüşünGeç'in 1. Yaş kutlamasından ve açtığım anketten sonra artık bir ödüllü yarışma yapmam gerektiğini anladım. Ödül diyorum ama ortada öyle ahım şahım bir hediye yok. Kimine göre büyük kimine göre gereksiz bir ödül :) Aldığım bir kaç görüş neticesinde Alan Adı (Domain) hediye etmeye karar verdim. Bu yüzden vakit kaybetmeden hemen yarışma kurallarına geçelim.

Yarışma Kuralları:

1. Kuraya sadece bir kişi katılabilir.

2. Kuraya katılabilmek için bu başlığın altından yorum göndermelisiniz. Altyapı Blogger olduğu için, yorum formunda "Yorumlama Biçimi: ADI/URL" seçeneğini seçip, adınızı ve soyadınızı yazmalısınız.

3. Haksızlık olmaması açısından İLETİŞİM kutusunu kullanarak bize yorumunuzdaki gibi ad ve soyad bilgilerinizi girip, yarışmaya katıldığınza dair mail atmalısınız. Bu sayede her yarışmacının İP adresleri kayıt altında olacaktır.

4. Kurada 3 asıl - 3 yedek yarışmacı çekilecektir.

5. Her yarışmacı sadece bir ödüle sahip olabilir!

Puanlamalar:

1. Her yorum 1 hak.

2. Blogunuzda (Sadece tek bir blog hakkınız var) tanıtacağınız yarışma makalesi için +2 hak.

3. Her bir forumda paylaşacağınız tanıtım makalesi için +2 hak.

Forumlarda tanıtacağınız yazıların limiti "1" olarak belirlenmiştir. Yani istediğiniz bir foruma konu açabilirsiniz ama sadece bir forum hakkınız var. Fakat dikkat edin; her yarışmacı aynı foruma konu açmış ise, konuyu ilk açana hak verilecektir.

Blogunuzda paylaşacağınız makalede ise minimum 100 kelimelik bir tanıtım yazısı olmalıdır ve bu yarışma sayfasına direkt link verilmelidir. Ayrıca blogun en az 3 aylık arşivi bulunmalıdır.

Forum ve Blog'da paylaşacağınız yazılarda kesinlikle yazı başında hazırladığımız banner olmalıdır.

Tüm bunları yaptığınız toplam 5 oy hakkınız olacak.

Son olarak; Eğer forum ya da blog yazısı paylaşırsanız, paylaşım adreslerinin linkini İLETİŞİM bölümünden vermeniz zorunludur.

İletişim:

Adınızı, Soyadınız ve Mail adresinizi yazdıktan sonra, (varsa) paylaştığınız yazı linkleri ve MSN adresinizi form kutusuna yazmanız gereklidir.

Ödüller:


Birinciye (.com - .net - .org) uzantılı, istediği bir alan adı.

İkinciye (.tk) uzantılı, istediği bir alan adı.

Üçüncüye, (125x125) DüşünGeç'ten banner reklam (Bir nevi teselli ödülü).

Alan Adları sadece isimtescil.net'ten transfer edilecektir.

Genel olarak yarışma kuralları ve detayları bu şekildedir. Yorumlarda link paylaşmayınız. Sadece katıldığınıza dair bir bilgi ve ekleyeceğiniz bir sorun ya da görüş belirtebilirsiniz.

Yarışma 15.08.2009 - 14.00 tarihinde başlayıp --> 25.08.2009 - 23.59 tarihinde sona erecektir. Yarışma sonucu ise 26.08.2009 - 14.00 tarihinde açıklanacaktır.

Güvenilir olması açısından, Random.org sitesinden kura çekilecektir. Tabiki video kaydı ile...
Kalın
Yarışmacılara bol şans diliyorum.

DüşünGeç Ailesi

34 yorum:

  1. İlk benim yprumum olsun:)))

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş bende katılayım :)

    YanıtlaSil
  3. Güzelmiş bende katılıyorum

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Güzel bir yarışma olmuş..!

    Ben katılmıyorum ama katılacak arkadaşlara basaşarılar dilerim..

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. Bende katılmak isterim.Ama neyle ilgili yazı yazıcaz..?

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar; Lütfen yarışma kurallarını ve detaylarını dikkatlice okuyun. Yarışmaya katılan arkadaşlardan sadece birisi iletişim yolu ile mail gönderdi. İletişimden mail yollamazsanız katılım hakkınız iptal edilecektir.

    @Ahmet Kemal, yazıda 2 kere belirtmiştim. Bu yarışmayı tanıtan bir yazı hazırlamanız gerekmekte ;)

    Bir kez daha söylüyorum. Lütfen iletişim formunu doldurup mail atınız. Kimseye hak geçmesini istemiyorum ve bu yüzden İP adreslerinizi öğrenmem gerek ;)

    Kolay Gelsin

    YanıtlaSil
  7. güzel yarışma .. katılan arkadaşlara başarılar ..

    (dipnot: sadece bir tebrik yorumu beni yarışmaya sokmayın :D )

    YanıtlaSil
  8. selamin aleyküm ben de varım diyorum diğer arkadaşlara başarılar :)

    YanıtlaSil
  9. Şansımız yaver gitsin hadi bakalım ;) Ben de varım bea :)

    YanıtlaSil
  10. Yalnız blogcu'dan blogger'a taşındım.O olmaz mı?3 aylık arşiv henüz yok yeni taşındım.Ama blogcu'da 8 aylık arşiv var.

    YanıtlaSil
  11. http://4hmt.blogspot.com/2009/08/dusungeccom-alan-ad-odullu-yarsma.html

    YanıtlaSil
  12. kazanan benim :D 2. ve 3. kim ?

    YanıtlaSil
  13. katılalım bakalım :)

    YanıtlaSil
  14. Bende varım arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  15. yolladım bilgilerimi bende

    YanıtlaSil
  16. hayırlı olsun yarışmanız

    YanıtlaSil
  17. Kolay gelsin bende varım ;)

    YanıtlaSil
  18. Hakan Kurtoğlu18 Ağustos 2009 20:13

    Benide sayın :P

    YanıtlaSil
  19. Hayirli ugurlu olsun bende varim :)

    YanıtlaSil
  20. Gurkan Borangil19 Ağustos 2009 00:05

    Bende yolladim bilgilerimi

    YanıtlaSil
  21. ben de kayılayım bari. hiç çıkmaz böyle şeyler ama olsun :D

    YanıtlaSil
  22. Bende varım :D

    YanıtlaSil
  23. Kaya Türkoğlu19 Ağustos 2009 19:11

    bende katıldım arkadaşlar

    YanıtlaSil
  24. katıldık bakalım yarışmaya

    YanıtlaSil
  25. Katıldım teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. Tabuhan, güzel bir yarışma düşünmüşsün. Tebrikler. Katılan arkadaşlara da başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  27. 26.08.2009 - 14.00

    evet bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  28. niye açıklandmadı

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...